Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Troels i Luxembourg i juni måned (evt. juli)

2 posters

Go down

Troels i Luxembourg i juni måned (evt. juli) Empty Troels i Luxembourg i juni måned (evt. juli)

Post by T.T. Mon 19 May - 3:21

Hej allesammen.

Det er da ikke fordi der sker det helt store inde på den her side mere. Alle er sikkert gået over til Facebook ligesom mig selv, men vil da stadig lige update den her side ind imellem hvad adresser, telefon-numre og ferie i Lux angår.

Jeg har min sidste eksamen (ud af to) d. 2. juni og kører så sammen med 2 venner og 3 bekendte til Rock am Ring. Vi kører sydpå d. 4. hvor festivalen starter d. 6 og kommer tager så til Luxembourg når den slutter. Det vil sige at jeg er i Luxembourg fra den 9-10. og nogle uger frem. Måske 5 uger hvis det kan lade sig gøre at få noget arbejde ved min gamle arbejdsplads, ellers er jeg der i en to uger.

Hvis nogle af jer er hjemme i denne tidsperiode må I hellere end gerne kontakte mig. Ville være dejligt at have nogle man kunne mødes med imens man er dernede.

Håber alt er vel for jer alle og at I kommer godt igennem alt det her eksamensræs:)

Hilsen Troels

T.T.

Number of posts : 29
Age : 36
Localisation : Kontakt: De gule sider el. FB
Registration date : 2006-08-03

Back to top Go down

Troels i Luxembourg i juni måned (evt. juli) Empty Re: Troels i Luxembourg i juni måned (evt. juli)

Post by Philippe Mon 19 May - 3:59

Sejt!

Jeg vil da helt sikker moedes og drikke nogle bajer!
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum