Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Troels i KBH !!!! (19. til 21. jan)

2 posters

Go down

Troels i KBH !!!! (19. til 21. jan) Empty Troels i KBH !!!! (19. til 21. jan)

Post by T.T. Sat 12 Jan - 1:05

Hej igen allesammen

Har lige postet på en af de andre sider at jeg skal til Lux d. 21 til 27. januar MEN, tro det eller ej, så tager jeg også lige et par dage i København inden. Den 19. tager jeg toget fra Århus i god tid og ankommer så i København først på eftermiddagen (håber jeg) og flyver så midt på dagen d. 21.
Jeg skal bo hos Kevin, så hvis der er nogle der vil mødes kan vi da godt finde ud af noget, men jeg kan ikke nok ikke nå rundt til allesammen, men det kan vi bare finde ud af. I kan jo give mig et kald på mobilen hvis der er noget. (23 27 37 85 ,til dem der ikke har nummeret)

Glæder mig til at se jer

/Troels

T.T.

Number of posts : 29
Age : 36
Localisation : Kontakt: De gule sider el. FB
Registration date : 2006-08-03

Back to top Go down

Troels i KBH !!!! (19. til 21. jan) Empty Re: Troels i KBH !!!! (19. til 21. jan)

Post by Christine Sat 12 Jan - 23:04

Hej,
har eksamen d. 21, så det bliver nok ikke lige den weekend, jeg vælger at feste igennem i. Er du i Kbh på hjemvejen?
Christine
Christine

Number of posts : 93
Age : 36
Localisation : Østerbro
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24

Back to top Go down

Troels i KBH !!!! (19. til 21. jan) Empty Re: Troels i KBH !!!! (19. til 21. jan)

Post by T.T. Tue 15 Jan - 16:25

Hey,
det er bare i orden. På hjemvejen er jeg kun i København/Kastrup for at skifte fra fly til tog...

T.T.

Number of posts : 29
Age : 36
Localisation : Kontakt: De gule sider el. FB
Registration date : 2006-08-03

Back to top Go down

Troels i KBH !!!! (19. til 21. jan) Empty Re: Troels i KBH !!!! (19. til 21. jan)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum