Hilsen fra Karin
4 posters
Page 1 of 1
Hilsen fra Karin
Hey allesammen, så for jeg også skrevet noget til jer alle sammen
Jeg er stadig i Lux, studerer psyko der er pænt sjovt!! Je har 16 timer om ugen, kan sove længe 4 ud af 5 dage, har 3 timers frokostpause om dagen mindst og fri hele tirsdag der er altså ikke meget at brokke sig over. Ud over studierne er der som mange nok kan tænke sig en masse fest og byture
Har købt mig en ny bil. Den samme som sidst dog en model ældre (en saxo VTS 8V) den er stadig ikke helt flot, men jeg bliver da næsten nød til at vise jer billeder når den er blevet fin!!
For dem der er interreserede er jeg i 7. himmel med min kærste - ja, stadig
Tja, ved ikke rigtig hvad der ellers er at sige... I ved jo allesammen hvordan livet ser ud her
Jeg vil smutte igen - Karin
Jeg er stadig i Lux, studerer psyko der er pænt sjovt!! Je har 16 timer om ugen, kan sove længe 4 ud af 5 dage, har 3 timers frokostpause om dagen mindst og fri hele tirsdag der er altså ikke meget at brokke sig over. Ud over studierne er der som mange nok kan tænke sig en masse fest og byture
Har købt mig en ny bil. Den samme som sidst dog en model ældre (en saxo VTS 8V) den er stadig ikke helt flot, men jeg bliver da næsten nød til at vise jer billeder når den er blevet fin!!
For dem der er interreserede er jeg i 7. himmel med min kærste - ja, stadig
Tja, ved ikke rigtig hvad der ellers er at sige... I ved jo allesammen hvordan livet ser ud her
Jeg vil smutte igen - Karin
Karin- Number of posts : 12
Tilbage i Luxembourg? : bor her
Registration date : 2006-07-23
Re: Hilsen fra Karin
Det lyder vildt hyggeligt, og tillykke med den nye bil og at tingene går fint med din kæreste
Det lyder som et himmelsk studie!!!
Det lyder som et himmelsk studie!!!
Rart med et update! Det lyder som om, du tilbringer nogen glade studiedage i Lux. Og nu med bil igen! Lad os håbe, den her holder lidt længere
Julie- Number of posts : 91
den har allerede hod længere julie
jamen tudieren er totalt hzglige. Der er ikke meget at lave og psykologier er faktisk ret sejt. Man kan lære utrolig meget (praktisk) om sig selv og andre mennesker
jamen tudieren er totalt hzglige. Der er ikke meget at lave og psykologier er faktisk ret sejt. Man kan lære utrolig meget (praktisk) om sig selv og andre mennesker
Karin- Number of posts : 12
Tilbage i Luxembourg? : bor her
Page 1 of 1