deceiver
2 posters
Page 1 of 1
deceiver
Kan i huske dengang oluf læste op for os i kjole og drak "whiskey" i store mængder i klassen? - just have it in mind...
Der var sku også Kulturcafé i fredags på denne højskole.
For kort at forklare hvad det drejer sig om: En aften hvor man kan gå op på en scene og præsentere noget kunst, f.eks. læse et digt op, spille musik, osv., for resten af højskolen.
Jeg gik op på scenen med et latterligt kostume - vi skulle klæde hinanden ud og jeg blev "hulemand" (Pelsvest og stramme gamacher... ) - 3 digte, et glas og en flaske whiskey (med æblejuice i).
Da man nok skulle have været der vil jeg gære det kort. Jeg fortalte med let bævende stemme om hvor ked af det jeg var og læste med store dramatiske whiskey-mellemrum 3 meget depressive digte/prosa op.
Det var så vildt at folk kom over bagefter og klappede mig på skulderen og sagde "det skal nok gå", plus at lærene kom over og fortalte mig at jeg lige skulle styre mig lidt osv.!
hvad ingen forstod var at jeg stod grinende og snakkede med dne eneste indviede - OG FUCK HVOR VAR DET SJOVT da en fyr fik lov til at tage en slurk af flasken:
.
.
.
"aaarrrjjj... Christian for helvede! AAAAARRRRJ!"
Hylende morsomt alle slugte mit show råt
Der var sku også Kulturcafé i fredags på denne højskole.
For kort at forklare hvad det drejer sig om: En aften hvor man kan gå op på en scene og præsentere noget kunst, f.eks. læse et digt op, spille musik, osv., for resten af højskolen.
Jeg gik op på scenen med et latterligt kostume - vi skulle klæde hinanden ud og jeg blev "hulemand" (Pelsvest og stramme gamacher... ) - 3 digte, et glas og en flaske whiskey (med æblejuice i).
Da man nok skulle have været der vil jeg gære det kort. Jeg fortalte med let bævende stemme om hvor ked af det jeg var og læste med store dramatiske whiskey-mellemrum 3 meget depressive digte/prosa op.
Det var så vildt at folk kom over bagefter og klappede mig på skulderen og sagde "det skal nok gå", plus at lærene kom over og fortalte mig at jeg lige skulle styre mig lidt osv.!
hvad ingen forstod var at jeg stod grinende og snakkede med dne eneste indviede - OG FUCK HVOR VAR DET SJOVT da en fyr fik lov til at tage en slurk af flasken:
.
.
.
"aaarrrjjj... Christian for helvede! AAAAARRRRJ!"
Hylende morsomt alle slugte mit show råt
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Registration date : 2006-07-23
Re: deceiver
Holy shit,
Jeg kan ikke fat der er ingen der fant ud af det mens du hold "tale".
Er i virkelig sâ langt inde i det skrive noget; som er der hvor i udtrykker hvor i har det: WOW.
Jeg kan ikke fat der er ingen der fant ud af det mens du hold "tale".
Er i virkelig sâ langt inde i det skrive noget; som er der hvor i udtrykker hvor i har det: WOW.
Re: deceiver
Philippe wrote:Er i virkelig sâ langt inde i det skrive noget; som er der hvor i udtrykker hvor i har det: WOW.
tja ... vi har vist alle sammen noget vi skal ud med... ham jeg snakker mest med her har været depri i 15 år og er under medicinsk behandling nu. alle har noget. dem der ik har sucks big fluffy donkey dick.
forresten. jeg har bragende ondt i knolden. og har opvasketjans hvor de sendte mig væk fordi jeg var uduelig. har jeg nævnt at jeg faldt med to flasker øl og har skåret fingeren op? jeg desinficerede det ikke... sku bare sove NOW agtigt. men det er vist en topic for sig selv. all hail ævleju-ii-ce (ham esteren kan du huske det phil? i luv juIce XD)
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Registration date : 2006-07-23
Page 1 of 1