Christines start på CBS
+3
Philippe
Julie
Christine
7 posters
Page 1 of 1
Christines start på CBS
Så er intro startet, har både været tre dage på CBS, og er i dag kommet hjem fra rustur. Hold kæft hvor er det fedt! Er totalt oppe og køre. IBP holdet er vildt fedt, og det virker som om alle kan med alle. Jeg har altså mødt masser af nye mennesker, og fået oplevet nogle vildt fede fester (har sovet i alt 12 timer siden mandag).
I morgen skal jeg til sommerfest på kollegiet, så der kan jeg forhåbentlig lære nogle af de mennesker at kende, som jeg bor sammen med. I aften er første gang jeg skal sove i mit nye værelse, og for et par timer siden sagde jeg farvel til mine forældre. Jeg er nu officielt flyttet hjemmefra.
Håber I alle har det godt. Glæder mig til at høre updates.
Btw. har alle hørt om http://bac2006.wthomas.eu/ ? Forum oprettet af Fleur Thomas for alle BAC 06'ere...
I morgen skal jeg til sommerfest på kollegiet, så der kan jeg forhåbentlig lære nogle af de mennesker at kende, som jeg bor sammen med. I aften er første gang jeg skal sove i mit nye værelse, og for et par timer siden sagde jeg farvel til mine forældre. Jeg er nu officielt flyttet hjemmefra.
Håber I alle har det godt. Glæder mig til at høre updates.
Btw. har alle hørt om http://bac2006.wthomas.eu/ ? Forum oprettet af Fleur Thomas for alle BAC 06'ere...
Christine- Number of posts : 93
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24
Re: Christines start på CBS
Hej din festabe!
Det lader til at du klarer dig fint, selv uden Bofferding! Du lyder godt nok begejstret... det er dejligt at høre Keep us updated!
..og tak for linket, det må undersøges nærmere.
Det lader til at du klarer dig fint, selv uden Bofferding! Du lyder godt nok begejstret... det er dejligt at høre Keep us updated!
..og tak for linket, det må undersøges nærmere.
Julie- Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23
Hejsa.
Hold da op hvor lyder det godt!! Alt mulig held og lykke med alle festerne - og studierne selvfølgelig! Håber du får en masse venner, som forstår dit "danske" ... hehe Ej go fornøjelse og drik dem alle under bordet!
Knus
Hold da op hvor lyder det godt!! Alt mulig held og lykke med alle festerne - og studierne selvfølgelig! Håber du får en masse venner, som forstår dit "danske" ... hehe Ej go fornøjelse og drik dem alle under bordet!
Knus
Sine- Number of posts : 60
Tilbage i Luxembourg? : fra den 19/12-6/1
lyder vildt fedt...husk nu ikke drik for meget..hehe..ej ha det sjovt!!! Fest for vildt!!
K- Number of posts : 30
kunne måske skaffe billeder, men så måtte jeg dræbe dig bagefter, Philippe.... lad os bare sige det sådan: påtog mig rollen som bartender (=skåle med alt og alle, der kom forbi og mikse syge, hjemmelavede drinks). Prøver stadigvæk at slette de minder, jeg har tilbage fra den aften...
Var der ikke kun én regel? Drik Christine under bordet??
Det lyder alt sammen rigtig fedt! Glæder mig til at komme og besøge dig, så må du lige lave nogle af de der drinks, du snakker om
Sabine- Number of posts : 56
Tilbage i Luxembourg? : det vides ikke..
Page 1 of 1