Testrup højskole
4 posters
Page 1 of 1
Testrup højskole
jeg befinder mig lige nu i dag 2 på Testrup og det er faktisk første gang jeg har en pause fra skemaet der ellers er tæt pakket fra kl 7:30 til 22:00 HVER dag. Hverdagen begynder på mandag og vi har lige afleveret vores valgfagssedler.
har fået en interesant værelseskammarat som går på filosofilinjen og vi er knyttet sammen med 2 andre drenge henholdsvisst fra musik og teater linjen, og vi har det sku sjovt må jeg indrømme.
Det eneste der er lidt voldsomt er netop at der hele tiden er go i det - så vi er allesamt udmattede allerede dag 2! Men når hverdagen infinder sig og de berømtheder der skal komme holder foredrag og spiller stykker for os (både musik og teater) og vi endegyldigt får lov til at benytte os af de ekstremt mange tilbud der, bliver det nok lidt roligere - også i sindet.
jaja, en lille hilsen fra isolerede testrup
har fået en interesant værelseskammarat som går på filosofilinjen og vi er knyttet sammen med 2 andre drenge henholdsvisst fra musik og teater linjen, og vi har det sku sjovt må jeg indrømme.
Det eneste der er lidt voldsomt er netop at der hele tiden er go i det - så vi er allesamt udmattede allerede dag 2! Men når hverdagen infinder sig og de berømtheder der skal komme holder foredrag og spiller stykker for os (både musik og teater) og vi endegyldigt får lov til at benytte os af de ekstremt mange tilbud der, bliver det nok lidt roligere - også i sindet.
jaja, en lille hilsen fra isolerede testrup
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Registration date : 2006-07-23
Re: Testrup højskole
Lyder sindsygt...
De der berømtheder - er det kun danske?
Kan du ikke tage billeder af stedet? dit værelse f. eks.
De der berømtheder - er det kun danske?
Kan du ikke tage billeder af stedet? dit værelse f. eks.
Spændende at høre om! Hold os updated
Julie- Number of posts : 91
Jeg har en liste et sted med dem der kommer 100% sikkert. men det er meget almindeligt at større bands kommer her og laver øvekoncert så ser frem til overraskelser. giver jer den faste liste når jeg gider:P
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Christian wrote: giver jer den faste liste når jeg gider
Måske mellem Jul og nytår....
Fra 7.30 til 22.00... jeg håber du overlever resten af tiden!!! Og det er godt du har det godt med de andre!!!
Page 1 of 1