Det er sku' hårdt
5 posters
Page 1 of 1
Det er sku' hårdt
Kære venner,
Jeg sidder nu i danmark hos min fætter (østerbrogade kbh) fedt vejr, godt øl (Tuborg ) og masser af lækker piger
Jeg har været i Syd Frankrig hvor jeg er hvert år på ferie. Kanon vejr - 35grader i gennemsnit. Jeg fik spillet noget golf, af lort til :-/ , men det var ikke problemet. Jeg husker en nat på terrasen, det var koldt på grund af mistralen så jeg sad med både bukser og bluse. Det var den nat hvor alle stjerneskud kunne ses med det blotte øje, så jeg tog mig en kold pilsner og min MP3 spiller så jeg kunne høre klassisk mens den skyfrie himmel tilbød et vidunderligt show.
Men hurtigt blev min tanker drevet tilbage til de gode år med vennerne. På det tidspunkt drømte jeg bare om at sidde med nogle stykker af jer og på den himmel, men næ nej jeg sad der bare alene. Jeg tænkte på folk der allerede var i danmark og nok allerede havde mødt nye mennesker og "holdt fest". Der sad jeg alene.
Jeg får det til at lyde som om jeg vil have at folk får ondt af mig, selv om meningen slet ikke er det! Jeg vil bare hermed sige at jeg savner jer rigtig meget. Og at det bliver nok beder når jeg får startet på det "nye" liv.
Mange Kærlige hilsner,
Philippe
Jeg sidder nu i danmark hos min fætter (østerbrogade kbh) fedt vejr, godt øl (Tuborg ) og masser af lækker piger
Jeg har været i Syd Frankrig hvor jeg er hvert år på ferie. Kanon vejr - 35grader i gennemsnit. Jeg fik spillet noget golf, af lort til :-/ , men det var ikke problemet. Jeg husker en nat på terrasen, det var koldt på grund af mistralen så jeg sad med både bukser og bluse. Det var den nat hvor alle stjerneskud kunne ses med det blotte øje, så jeg tog mig en kold pilsner og min MP3 spiller så jeg kunne høre klassisk mens den skyfrie himmel tilbød et vidunderligt show.
Men hurtigt blev min tanker drevet tilbage til de gode år med vennerne. På det tidspunkt drømte jeg bare om at sidde med nogle stykker af jer og på den himmel, men næ nej jeg sad der bare alene. Jeg tænkte på folk der allerede var i danmark og nok allerede havde mødt nye mennesker og "holdt fest". Der sad jeg alene.
Jeg får det til at lyde som om jeg vil have at folk får ondt af mig, selv om meningen slet ikke er det! Jeg vil bare hermed sige at jeg savner jer rigtig meget. Og at det bliver nok beder når jeg får startet på det "nye" liv.
Mange Kærlige hilsner,
Philippe
Re: Det er sku' hårdt
Ja, jeg sidder godt nok i Danmark og har vaeret i gang med at flytte i to uger nu... men ingen fester og ingen nye mennesker... undtagen en nabo, der har for travlt til at sige god dag... forhaabentlig kommer de nye mennesker naar jeg starter teori i naeste uge Selvfoelgelig bliver det snart bedre , men 12 aar eller mere kan man ikke bare glemme
hørt hørt - yay dk tastatur æåø æåø æåø
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Registration date : 2006-07-23
Kender følelsen... men mon ikke vi næsten allesammen har det sådan? Det er jo spændende at komme ud og møde nye mennesker og alt det der...men lige nu hænger man sådan lidt i et tomrum hvor man har sagt farvel til det gamle, uden rigtig at være kommet i gang med det nye. Jeg starter på højskolen om 12 dage, og synes lige nu det virker ret uoverskueligt at starte et helt nyt sted med nye vaner og nye venner.
Det bliver selvfølgelig spændende, men det bliver sgu også lidt hårdt. Og dem kan jeg jo ikke sidde og snakke med om alt det lort vi har lavet i årenes løb!
Oh well, life goes on... og mon ikke det bliver rigtig fedt, når vi først er i gang med vores "nye liv"?
---> Christian: Tillykke med æøå, det tog dig kun et halvt år
Det bliver selvfølgelig spændende, men det bliver sgu også lidt hårdt. Og dem kan jeg jo ikke sidde og snakke med om alt det lort vi har lavet i årenes løb!
Oh well, life goes on... og mon ikke det bliver rigtig fedt, når vi først er i gang med vores "nye liv"?
---> Christian: Tillykke med æøå, det tog dig kun et halvt år
Julie- Number of posts : 91
Ja, i går sad jeg for føerste gang i min nye lejlighed... HELT alene... der var vist ikke noget mere deprimerende... heldigvis starter jeg teori i dag, så jeg håber på at møde nogle nye mennesker der kan vise mig rundt i byen!! Og på fredag er det party... og ud og møde nye mennesker!
Kan man godt sætte billederne på her? Teori var fedt, glæder mig faktisk til på mandag!!!
glæder mig at det går så godt dig! (for jer allesammen for så vidt)
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Ja du kan godt sætte billeder her. Hvad blev der af den post hvor jeg forklarer?
I hvertflad skal du bare sætte link til dit billede (hostet på en fri internet side www.imagehack.us) og så inderamme det i
Godt at køretimer er seje!
I hvertflad skal du bare sætte link til dit billede (hostet på en fri internet side www.imagehack.us) og så inderamme det i
Godt at køretimer er seje!
Uhhhh, det skal jeg afprøve... er sådan set færdig med at indrette min lejlighed, der mangler bare nogle billeder her og der... og elsker at vise min lejlighed frem, så der kommer nok snart billeder af den!!!
Folk, der kommer til Dk (CBS): Glæd jer til intro uge(r). Deltag! Vildt god mulighed for at få en god start
Savner os dig, Philippe
Savner os dig, Philippe
Christine- Number of posts : 93
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24
Page 1 of 1