Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

opdatering

3 posters

Go down

opdatering Empty opdatering

Post by K Mon 8 Oct - 17:06

Hejsa!!

En lille opdatering fra mig!!
Jeg er nu startet på CBS, hvor jeg læser tysk og kommunikation...Det er en rigitig god klasse, hvor vi alle kommer godt ud af det med hinanden. Jeg er kommet i klasse med Julie så jeg kender jo allerede en ret godt.

er flyttet ind på otto mønsted kollegiet, så efterhånden er vi ret mange herinde. Men det er kun hyggeligt at vide at der er nogen man kender så tæt på. Alle på min gang er mega søde, men der er 4 der flytter så der kommer til at ske en udskiftning.

Er stadig sammen med johan og det går rigtig godt. Ska besøge ham om en uge, så det blir rigtig dejligt!

Min tid går med lektier og hygge..men ring endelig..det ku være så hyggeligt at ses..

Kommer til lux den 22. Dec.

Håber alle har det godt!!

Vi ses

KH Kristina

K

Number of posts : 30
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

opdatering Empty Re: opdatering

Post by Christine Mon 8 Oct - 20:34

Hej du,
mange tak for sidst. Var rigtig hyggeligt!
Vi må lige finde ud af noget med noget julefrokost i december. Tænker i retning af Mamer warm-up Razz
Knus
Christine
Christine

Number of posts : 93
Age : 36
Localisation : Østerbro
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24

Back to top Go down

opdatering Empty Re: opdatering

Post by Louise Vink Tue 9 Oct - 15:45

Godt at høre fra folk igen... i Aalborg går ting rigtig fint, der sker ikke så meget, andet end at vi skal være færdige med projektet før juleferien, så vi har travlt Smile

Jeg kommer ikke til Lux til jul eller nytår... familie kommer herop, hvilket også er fint nok... kommer sikkert derned i januar eller februar på et tidspunkt!!
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

opdatering Empty Re: opdatering

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum