Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!)

4 posters

Go down

Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!) Empty Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!)

Post by T.T. Sat 18 Aug - 0:21

Hej allesammen.

Efter 3 ugers ferie (uden internet) er jeg endelig flyttet til Århus. Jeg har fundet et lidt lille ,men hyggeligt, værelse lige midt i minefeltet af Århus. Lejligheden ligger LIGE ned til åen i Århus! Mere centralt bliver det ikke! Det svarer nogenlunde til, at bo på Place d'Armes og afstanden op til Grand Rue er nok den samme jeg har til strøget her i Århus. Alle de fede (og dyre!!) barer ligger i stueetagen, spisesteder ditto og en Føtex og 7-Eleven lige om hjørnet. Bedre bliver det ikke! Og som en af de få lejligheder har vi som nogle af de eneste en baggård, hvilket er super hyggeligt! Der skal jeg nok få en masse gode eftermiddage til at gå, bl.a. med at pleje tømmermændene. Hehe. Er egentlig på vej i byen så jeg ville bare lige gøre det kort.
I må jo sige til hvis i kommer i nærheden så skal jeg nok byde på et eller andet:)

Mit nummer er: +45 23 27 37 85

og adressen:

Troels Øgaard Madsen
Åboulevarden 62, 2. sal
DK-8000, Århus C
Denmark

Håber i alle har det godt og vi snakkes ved.

Mange venlige hilsner

Troels

T.T.

Number of posts : 29
Age : 36
Localisation : Kontakt: De gule sider el. FB
Registration date : 2006-08-03

Back to top Go down

Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!) Empty Re: Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!)

Post by Christine Sat 18 Aug - 18:28

Hej Troels,
det lyder da vildt fedt. Tillykke! Hvordan bar du dig ad med at få fat i sådan en lejlighed?
Nu blir jeg jo nok nød til at komme forbi Århus på et tidspunkt...
Christine
Christine

Number of posts : 93
Age : 36
Localisation : Østerbro
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24

Back to top Go down

Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!) Empty Re: Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!)

Post by Julie Sat 18 Aug - 20:24

Nåja, og her er man glad bare man har et lille kollegieværelse, hehe. Tillykke med lejligheden, det lyder superfedt!

Julie

Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!) Empty Re: Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!)

Post by Louise Vink Sun 19 Aug - 21:22

Hejsa,
Hvor ville jeg have ønsket, at du boede I Århus under Metallica koncerten... så kunne man jo have crashet hos dig Wink Tillykke med lejligheden!! Du får det fedt der Smile
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!) Empty Re: Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!)

Post by T.T. Thu 23 Aug - 0:40

Mojn.
Efter lang tids søgen og afslag var der endelig én der henvendte sig, og for at det ikke skal være løgn var det faktisk min gran-gran-kusine der skrev til mig. Hendes far (min fars granfætter) er i øvrigt forstander på den idrætshøjskole jeg gik på her sidste efterår.
Så hvis i har brug for seng/liggeunderlag en aften ved i hvor i kan finde det:)

T.T.

Number of posts : 29
Age : 36
Localisation : Kontakt: De gule sider el. FB
Registration date : 2006-08-03

Back to top Go down

Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!) Empty Re: Troels' nye adresse i Århus (som den eneste jo!)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum