Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

"Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden

5 posters

Go down

"Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden Empty "Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden

Post by Julie Sat 28 Jul - 14:59

Hey folkens,

så kom den dag flere af os har gået og ventet spændt på: Svarene fra de videregående uddannelser er blevet sendt ud! Så lad os da lige for god ordens skyld høre, hvad I har søgt, og om I kom ind...
Og hvordan ser boligsituationen ud?

Jeg selv blevet optaget på CBS, hvor jeg skal læse tysk og kommunikation, og så har jeg fået eget kollegieværelse fra 1. august på det kollegie (Otto Mønsteds Kollegium), hvor jeg har boet som fremlejer siden januar. Så det er jo bare dejligt! rabbit

Håber ellers alle har det godt og nyder sommeren...

Julie

Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

"Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden Empty Re: "Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden

Post by Sabine Sat 28 Jul - 21:36

Endnu engang tillykke, Julle.

Jeg blev i dag optaget på jura på Københavns universitet, så det kunne heller ikke være bedre;) Min boligsituation er stadig en smule usikker, har endnu ikke, som flere, går jeg ud fra, fået nogen kollegietilbud. Er dog blevet tilbudt at rykke ind i en tre-værelses på Amager tilhørende en god venindes veninde, der mangler en sambo. Har været ude og se på den en gang, og den så egentlig ganske hyggelig ud, så måske...

Glæder mig til at høre fra jer andre!
Sabine
Sabine

Number of posts : 56
Age : 36
Localisation : København
Tilbage i Luxembourg? : det vides ikke..
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

"Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden Empty Re: "Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden

Post by Louise Vink Sun 29 Jul - 13:49

tillykke til alle dem der kom ind Smile og held og lykke til dem der endnu ikke har fundet et sted at bo!
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

"Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden Empty Re: "Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden

Post by Sine Wed 1 Aug - 11:17

Go ide med denne traad - ville faktisk ogs have startet en.
Jeg er kommet ind paa DTU og fik for laenge siden kollegievaerelse i Lyngby - saa alt er godt!!

Sine

Number of posts : 60
Age : 36
Localisation : Luxembourg
Tilbage i Luxembourg? : fra den 19/12-6/1
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

"Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden Empty Re: "Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden

Post by Julie Wed 1 Aug - 14:02

Sine --> hvilket kollegie? Kan jo være, du kommer til at bo sammen med nogen af "mine" gamle bio-nørder Wink

Julie

Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

"Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden Empty Re: "Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden

Post by Sine Wed 1 Aug - 20:05

Det stoerste: Kampsax kollegiet Smile Det var mit favorit kollegie ....

Sine

Number of posts : 60
Age : 36
Localisation : Luxembourg
Tilbage i Luxembourg? : fra den 19/12-6/1
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

"Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden Empty Re: "Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden

Post by T.T. Tue 21 Aug - 3:26

Hej med jer.

Jamen så vil jeg da også bare fortælle at jeg er også er blevet optaget på Tysk & Kommunikation, men på Handelshøjskolen i Århus - hvilket også var det jeg gik efter.

Er samtidig med også flyttet ind i et lille værelse nede ved åen i Århus midtby, så hvis i er på egnen skal i bare kigge forbi.

T.T.

Number of posts : 29
Age : 36
Localisation : Kontakt: De gule sider el. FB
Registration date : 2006-08-03

Back to top Go down

"Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden Empty Re: "Hurra, jeg er blevet optaget!"-tråden

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum