Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

God sommer:)

2 posters

Go down

God sommer:) Empty God sommer:)

Post by Trine Tue 19 Jun - 22:51

Hej til alle.

Jeg befinder mig på nuværende tidpunkt på Ærø, og her skal jeg blive helt til den 24. august.
I sidste uge startede jeg med at arbejde i hjemmeplejen i Marstal. Jeg har fået 10 ugers arbejde som hjemmehjælper. Indtil videre er jeg glad for det, selvom nogle af mine pligter da krævede en smule overvindelse...Min opgave er at køre ud og besøge diverse ældre beboere i deres eget hjem. Jeg skal hjælpe dem med at vaske sig, klæde sig på, forberede diverse måltider osv. Det er interessant at se og forstå, hvordan det hele foregår. Dog kan det til tider også være hårdt, og det sætter nogle tanker igang.

Jeg skal tilbringe den sidste uge i august i Lux. På det tidspunkt vil det nok være umuligt at se Jer, da I stort set allesammen er begyndt studier i Danmark...I ønskes held og lykke med det hele:)

Den 31. august flyver jeg tilbage til England, hvor mine housemates og jeg da har et par uger inden studiestart til at flytte ind og komme på plads i det nye hus.

Er da glad for at være i Danmark nu og se noget af familien og få tjent nogle penge, men må tilstå at jeg savner Lancaster utrolig meget, og jeg ville ønske, at jeg ikke var taget derfra så tidligt, som jeg gjorde... Desuden har jeg fået en kæreste, som jeg virkelig savner.

Håber I alle har det godt. God sommer:)

Knus
Trine
Trine

Number of posts : 61
Age : 36
Localisation : Lancaster, England
Registration date : 2006-07-25

Back to top Go down

God sommer:) Empty Re: God sommer:)

Post by Louise Vink Thu 21 Jun - 23:37

Nej hvor lyder det godt at du er kommet til DK Smile må være lidt rart at høre dansk igen Wink

Kan godt forstå savnet på kæresten... hvor længe har i været sammen? Min kommer heldigvis herned på onsdag... og han skal med på ferie sammen med familien på Kreta Very Happy bliver uber skønt!!!

Ellers er der ikke sket så meget... var oppe i fire eksamener... bestod dem alle Smile så er ret stolt, da den ene var mundtlig mat (helt nyt stof!!!) Kom til lux igår aftes... og nu sidder jeg og nyder min ferie!!!! Smile
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum