Væk fra Tingbjerg
4 posters
Page 1 of 1
Væk fra Tingbjerg
Hej allesammen,
så skete det endelig. Dagen, hvor jeg fandt et andet sted at bo. Jeg har ledt efter noget andet lige siden jeg kom herud, og nu er det altså lykkedes. (Sjovt nok, har jeg så modtaget tre bolig tilbud på tre dage).
Jeg flytter til august ind i en tre-værelses lejlighed på Østerbro sammen med Maria Bernholdt (hun gik i klassen over os til og med 5. sec). Jeg fandt ud af det i går, og glæder mig helt vildt! Et år er også nok i Tingbjerg. Det bliver super fedt!
så skete det endelig. Dagen, hvor jeg fandt et andet sted at bo. Jeg har ledt efter noget andet lige siden jeg kom herud, og nu er det altså lykkedes. (Sjovt nok, har jeg så modtaget tre bolig tilbud på tre dage).
Jeg flytter til august ind i en tre-værelses lejlighed på Østerbro sammen med Maria Bernholdt (hun gik i klassen over os til og med 5. sec). Jeg fandt ud af det i går, og glæder mig helt vildt! Et år er også nok i Tingbjerg. Det bliver super fedt!
Last edited by on Sat 16 Jun - 16:28; edited 1 time in total
Christine- Number of posts : 93
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24
Re: Væk fra Tingbjerg
Tillykke med flytningen, det lyder godt! Glæder mig til at se den nye lejlighed;)
Sabine- Number of posts : 56
Tilbage i Luxembourg? : det vides ikke..
Registration date : 2006-07-23
Fedt nok i skal nok få det sjovt sammen!! Ligger det så tættere på uni eller centrum? eller begge dele?
Det ligger mere centralt end Tingbjerg, og Østerbro er et noget hyggeligere område. Desuden ligger det to-tre gader fra Mettes lejlighed (hun er en af dem, jeg er mest sammen med fra min klasse). Så det bliver bare super fedt!
Christine- Number of posts : 93
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24
Rigtig stort tillykke! Blir garanteret mega fedt
Sine- Number of posts : 60
Tilbage i Luxembourg? : fra den 19/12-6/1
Registration date : 2006-07-23
Page 1 of 1