Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Josephine i Lux

Go down

Josephine i Lux Empty Josephine i Lux

Post by Josephine Wed 13 Jun - 10:46

Hejsa Allesammen, Very Happy
Jeg er ogsaa lige kommet tilbage til lille Lux (og ja Lux virker ekstra lille, naar man lige har vaeret i Aarhus!)
Det er super hyggeligt at se dem, der ogsaa er hernede, men jeg glaeder mig ogsaa rigtig meget til at se alle jer andre, naar I kommer herned.
Det var rigtig trist at slutte paa hoejskolen. Jeg var maettet af at bo paa vaerelse med en anden, men slet ikke maettet af alle de andre oplevelser. Saa jeg savner meget IHAA samt det at danse hver dag. Den 29. maj fremviste vi vores danseforestilling, som vi 7 dansere paa Danseakademiet havde arbejdet paa siden April. Det gik super godt og det var bare saa sindsygt fedt at optraede med den forestilling, som vi havde lagt saa meget arbejde, sved, blod og taarer i. (Bogstaveligt talt.) Jeg overvejede paa et tidspunkt at fortsaette med moderne dans i Stockholm og evt. udskyde jurastudiet, men det er nok bedst, at jeg kommer i gang med jura med det samme, for ellers er jeg bange for, at jeg fortsaetter med at danse serioest og dropper jura. Og det vil jeg heller ikke... Saa nu bliver det jura i KBH til september. Jeg glaeder mig til at komme derop og til at feste med alle jer, som ogsaa har valgt at bosaette jer i den rigtige by! geek (til alle jer andre.... hehe)
Vi skal saa meget besoege hinandens fredagsbarer!
Held og lykke til alle jer, der har eksamener. Jeg foeler med jer... og nyder, at jeg kan slappe af hver dag, saa snart jeg kommer hjem fra mit arbejde i IKANO. Det er sgu dejligt ikke at skulle taenke paa lektier, men det er vel ogsaa nu, jeg skal nyde det, inden jeg starter paa Jura...
Peace out og Knus med s til jer AAALLESAMMEN I love you
Josephine
Josephine

Number of posts : 16
Age : 36
Localisation : Luxembourg
Registration date : 2006-08-02

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum