Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Adventure Race

4 posters

Go down

Adventure Race Empty Adventure Race

Post by Sine Wed 23 May - 13:34

Halløj Allesammen!

Vil bare lige fortælle lidt om mit højskole ophold. Er stadig vild med det og har fået nogle super gode venner. Har endda været på AAb Stadion og se endnu en sejr - skønt! Smile
Ellers havde vi i sidste uge Adventure Race. Vi var på hold af 4 og jeg var sammen med Jens (helt klart den person jeg snakker mest med) og to stærke fyre: "Olsen" og Rune. Så jeg vidste fra start af at jeg ville blive svageste led, men det gav mig kun endnu mere grund til at kæmpe!! Vi fik de første informationer tirsdag aften kl. 18.30 og kl 19.00 startede den første opgave. Derefter Gik ellers derud af med opgaver på skolens område til kl 22.30. Derefter var det afsted - to på cyckler, to på rulleskøjter. Vi skulle selvfølgelig rundt til forskellige checkpoints og opgaver - bl.a. kanon.Det foregik så hele natten og kl 4.30 var mit hold klar til at vende hjemad - dvs 5km på strand og 20 på vej med bike and run (to cykler til 4 mennesker). LAAANG tur! Vi var de første tilbage på skolen, hvor vi fik 10 min pause og så var der flere opgaver. Kl lidt over 10 var vi så endelig færdige, men vi måtte ikke forlade området udenfor, så vi kunne ikke en gang gå ind i seng!
Sikke en en aften, nat og morgen!!! Det var sygt hårdt og jeg har aldrig presset mig selv så meget før. Men på en eller anden måde var det super fedt!!!

Knus Sine

PS: Vi må til have gang i denne web-side igen, hva laver I allesammen?

Sine

Number of posts : 60
Age : 36
Localisation : Luxembourg
Tilbage i Luxembourg? : fra den 19/12-6/1
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Adventure Race Empty Re: Adventure Race

Post by Louise Vink Thu 24 May - 13:01

det lyder da bare fedt... jeg ville godt nok dø af al den anstrengelse... men godt gået at i kom først hjem Smile og fedt med de nye venner!!

Jeg laver ikke så meget... vi har travlt med at få færdig gjort vores projekt, der skal afleveres på tirsdag. 100 sidders rapport og et spil... og så 4 eksamener mellem d. 7/6 til den 18/6... kommer til lux d. 20/6...

I øvrigt har jeg været sammen med kæresten i 8 måneder idag Smile og vi er stadig glade for hinanden så alt går helt fint Smile
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Adventure Race Empty Re: Adventure Race

Post by Sine Fri 25 May - 11:35

Det med studiet lyder rimelig travlt, men vel ik noget du ik ka klare.
Super fedt at det går skide godt med kæresten! Tillykke med dagen!

Sine

Number of posts : 60
Age : 36
Localisation : Luxembourg
Tilbage i Luxembourg? : fra den 19/12-6/1
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Adventure Race Empty Re: Adventure Race

Post by Philippe Fri 25 May - 17:27

Sporty Sine FTW (<= for the win)

Godt gâet, det er vel ikke en fuldstaendig overaskelse at i vandt...

++
P.
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Adventure Race Empty Re: Adventure Race

Post by Sabine Fri 25 May - 19:04

Hej Sine!

Lyder meget grænseoverskridende, men også supersjovt! Dejligt at høre, at du fortsat stortrives på højskolen:) Hvor længe er det, du har tilbage endnu?..

Jeg er så småt ved at pakke, tager et smut med familien til Danmark. Skal bl.a. være lidt i Kbh og derudover besøge min gamle højskole..

Mange varme sommerhilsner, Sabine
Sabine
Sabine

Number of posts : 56
Age : 36
Localisation : København
Tilbage i Luxembourg? : det vides ikke..
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Adventure Race Empty Re: Adventure Race

Post by Louise Vink Fri 25 May - 21:22

Sine wrote:Det med studiet lyder rimelig travlt, men vel ik noget du ik ka klare.

altså mat er noget underligt noget... men kun 20 minutters eksamen, og vi har alle opgaverne... og så er det bare en bestå/ikke bestå eksamen... vi får kun karakter for projektet... så de to andre skal nok gå på en eller anden måde Smile har siddet på uni de sidste par dage til midnat, så det er travlt når man skal aflevere!
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Adventure Race Empty Re: Adventure Race

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum