Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sara er tilbage i Lux.

4 posters

Go down

Sara er tilbage i Lux. Empty Sara er tilbage i Lux.

Post by Sara Tue 1 May - 16:58

Hey hey allesammen, så er jeg tilbage i Lux. og det er bare skønt. Synes godt nok her kan være liiidt koldt nogle gange i de her 25 grader Wink
Nå, men jeg har fået 2 uger til at gå med at pakke ud, rydde op, og se de venner der nu er hernede. Har næsten kun været sammen med Kevin, Mads, Troels og Christian og er blevet til "en af gutterne" som de siger, hehe. Ej, vi har sgu haft det sjovt!
Har nu fået job som babysitter hos 2 familier. Om formiddagen og om aftenen hos en familie i Schrassig og hele eftermiddagen, hvor jeg også skal hente og bringe børn hos en familie i Cents. Så jeg får kørt en del plus får tjent nogle af alle de penge tilbage jeg har brugt åh så flittigt af i Thailand. Jeg har det super fedt og har en masse fantastiske oplevelser,dejlige venner og minder for livet i baggagen og en hel masse at se frem til også. Bl.a. Paolo Nutini koncert, tur til Århus hvor jeg kan besøge en masse af mine venner i maj, George Michael koncert, besøg af mormor her i Lux., min fødselsdag (31.maj -don't forget!), weekendtur til Paris, Justin Timberlake koncert ( kan næsten ikke vente!!!) og så sommerferie hvor jeg bl.a. skal på Skanderborg plus en masse andet. Lækkert! Og så har jeg selvfølgelig en masse byture og fester, plus solrige dage ved poolen og i parken at se frem til hernede. Har bl.a. frit hus på fredag og I er allesammen inviteret;)
Jeg må smutte. Møs møs
Sara
Sara

Number of posts : 3
Age : 35
Tilbage i Luxembourg? : Er i Lux indtil d.20 Juli
Registration date : 2006-08-01

Back to top Go down

Sara er tilbage i Lux. Empty Re: Sara er tilbage i Lux.

Post by Christian Tue 1 May - 19:56

Der er intet som at lave "sprinkleren" med gutterne oppe på scenen! (og JA, det inbefatter Sara Wink )
Christian
Christian
Party Hoster
Party Hoster

Number of posts : 205
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Sara er tilbage i Lux. Empty Re: Sara er tilbage i Lux.

Post by Philippe Wed 2 May - 0:06

Velkommen hjem,

ja men det lyder som du fâr travlt i de kommende uger/mâneder Very Happy

Kh,
P.
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Sara er tilbage i Lux. Empty Re: Sara er tilbage i Lux.

Post by Louise Vink Wed 2 May - 10:08

Det lyder da fedt... godt nok er ingen af koncerterne min smag, men det er godt at du glæder dig til det Smile
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Sara er tilbage i Lux. Empty Re: Sara er tilbage i Lux.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum