Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Til Lykke med foedselsdagen Philippe.

5 posters

Go down

Til Lykke med foedselsdagen Philippe. Empty Til Lykke med foedselsdagen Philippe.

Post by Trine Mon 30 Apr - 18:15

Hej.

Til lykke med foedselsdagen:)

Haaber alt er vel, og at du nu trives i Lux.

Undskyld at jeg ikke har skrevet her paa siden i noget tid. Tak for opfordringen:)

Jeg har det stadig rigtig godt i England.
Noed dog at have paaskeferie. I den foerste weekend besoegte jeg Kristina paa hendes hoejskole i Esbjerg. Derudover tilbragte jeg 2 ugers tid paa Aeroe (surprise!!). Mine foraeldre har koebt nyt sommerhus, saa det meste af tiden gik med at komme paa plads, goere rent og ordne haven. Selvom det maaske lyder kedeligt, synes jeg det var skoent at holde ferie med familien. Det var isaer rart at smage min mors mad igen...

I sidste weekend tog jeg sammen med to veninder til Manchester. Rachel kommer derfra, og hun ville gerne vise mig "sin" by. Maa indroemme at jeg ikke havde forventet noget ekstraordinaert ved byen, men jeg blev meget positivt overrasket. Ved ikke om det var fordi, det var en loerdag og vejret var godt, men jeg forelskede mig totalt i stedet. Jeg synes det var en virkelig dejlig by. Vi tilbragte det meste af dagen i butikker og noed ellers storbylivet. Desuden besoegte vi et Art galleri(lidt kultural skal man vel vaere). Det var i hvert tilfaelde en skoen oplevelse...jeg gaar i disse dage og dagdroemmer om at flytte dertil efter min degree...Wink

Ellers har jeg travlt med diverse opgaver og essays. Har eksamen den 25. maj, og inden da er der en masse der skal afleveres...suk...men skal nok naa det.

I sommerferien skal jeg arbejde som hjemmehjaelper i Aeroe kommune. Jeg soegte stillingen i marts og var til samtale i paasken. Tror det bliver rigtig haardt, men jeg havde bare lyst til at proeve kraefter med noget andet end SuperBrugsen, hvor jeg har arbejdet de sidste 3 somre. Jeg skal starte den 11. juni og slutter foerst den 24. august. Saa hvis jeg kommer til Lux bliver det foerst sent paa sommeren.

Mange knus,

Trine.
Trine
Trine

Number of posts : 61
Age : 36
Localisation : Lancaster, England
Registration date : 2006-07-25

Back to top Go down

Til Lykke med foedselsdagen Philippe. Empty Re: Til Lykke med foedselsdagen Philippe.

Post by Christine Mon 30 Apr - 19:09

Tillykke med fødselsdagen, Philippe. Hvordan bliver enden på teenage tilværelsen fejret?
Christine
Christine

Number of posts : 93
Age : 36
Localisation : Østerbro
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24

Back to top Go down

Til Lykke med foedselsdagen Philippe. Empty Re: Til Lykke med foedselsdagen Philippe.

Post by Sabine Mon 30 Apr - 23:08

Tillykke med fødselsdagen! Håber, du har haft en god dag. Beklager, at jeg ikke kom til at besøge dig på Coffee Lounge, men har haft lidt travlt de sidste par dage. Er netop ankommet til Olargues, en lille middelalderby mellem Montpellier og Toulouse, hvor jeg efter planen skal arbejde på et lille hotel i restauranten de næste to måneder. Bliver spændende...

Vi skrives:)

Sab
Sabine
Sabine

Number of posts : 56
Age : 36
Localisation : København
Tilbage i Luxembourg? : det vides ikke..
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Til Lykke med foedselsdagen Philippe. Empty Re: Til Lykke med foedselsdagen Philippe.

Post by Philippe Tue 1 May - 16:42

Tusind tak!

Jeg havde en hyggelig födselsdag med Nicki og hans familie naboen, Troels, Mandy (Kaeresten) og familien.

Vi fik BBQ og masser af taerter.

Super fedt desvaerre kunne jeg ikke tage i byen da jeg er blevet syg Sad

++
P¨.
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Til Lykke med foedselsdagen Philippe. Empty Re: Til Lykke med foedselsdagen Philippe.

Post by Louise Vink Wed 2 May - 9:58

stakkels dreng... men tillykke med fødselsdagen... (kommer lidt sent... sorry!!!)
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Til Lykke med foedselsdagen Philippe. Empty Re: Til Lykke med foedselsdagen Philippe.

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum