Intim koncert med The Raveonettes
3 posters
Page 1 of 1
Intim koncert med The Raveonettes
I sidste weekend var jeg atter på besøg hos Julie i Hillerød, denne gang til en koncert. Højskolen havde i anledning af 150 års jubilæum fået det danske band The Raveonettes til at komme og spille. Alle var derfor velkomne til at invitere 1 gæst, og da Julie egentlig sku ha besøgt mig i Brønshøj, foreslog hun, at jeg tog derop i stedet for.
Koncerten var rigtig god. Vi var vel omkring 100 mennesker, og med en masse stearin lys var der lagt op til hyggelig acoustic koncert. Først spillede de nogle sange, så var der tid til at stille spørgsmål om dit og dat, og til slut endnu to sange. Bagefter fik Julie autografer på sin CD og en rough kopi af en set list håndskrevet af Sharin Foo (og på bagsiden af hendes bekræftelse af flybilletten til DK). Hun var altså i rigtig glad
For at gøre stemningen helt perfekt, havde jeg taget to liter Bofferding med, og de blev nydt i fulde drag!
Derud over fik vi både burger og pizza (hvilket resulterede i et fast food-shock for undertegnede, da jeg har levet af rugbrød og pasta de sidste par uger...)
Endnu en gang, det var en virkelig fed aften!
Koncerten var rigtig god. Vi var vel omkring 100 mennesker, og med en masse stearin lys var der lagt op til hyggelig acoustic koncert. Først spillede de nogle sange, så var der tid til at stille spørgsmål om dit og dat, og til slut endnu to sange. Bagefter fik Julie autografer på sin CD og en rough kopi af en set list håndskrevet af Sharin Foo (og på bagsiden af hendes bekræftelse af flybilletten til DK). Hun var altså i rigtig glad
For at gøre stemningen helt perfekt, havde jeg taget to liter Bofferding med, og de blev nydt i fulde drag!
Derud over fik vi både burger og pizza (hvilket resulterede i et fast food-shock for undertegnede, da jeg har levet af rugbrød og pasta de sidste par uger...)
Endnu en gang, det var en virkelig fed aften!
Christine- Number of posts : 93
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24
Re: Intim koncert med The Raveonettes
Glaeder mig at se at folk stadig finder sammen!!!
Trist ingen af jer havde lyst til at bo saette sig i Strasbourg :-P
*savle* Bofferding *savle*!
Mind mig lige om jeg skal tage nogle boffer ned til Strasbourg naeste gang jeg tager til lux
Trist ingen af jer havde lyst til at bo saette sig i Strasbourg :-P
*savle* Bofferding *savle*!
Mind mig lige om jeg skal tage nogle boffer ned til Strasbourg naeste gang jeg tager til lux
Re: Intim koncert med The Raveonettes
det lyder bare fedt!!!! Jeg skal til stor discount fest på det store universitet i aften... 10 kr for al alkolhol, og før det skal vi lige til forfest hos en fra medialogi... så vi bliver nok godt fulde
Mine kostvaner ligner meget dine... man har værken råd eller tid (skyldes dovenskab) til at lave ordentlig mad... derfor er det godt med en svigermor der laver god mad fik julemad i går!
Mine kostvaner ligner meget dine... man har værken råd eller tid (skyldes dovenskab) til at lave ordentlig mad... derfor er det godt med en svigermor der laver god mad fik julemad i går!
Page 1 of 1