Banned...
3 posters
Page 1 of 1
Banned...
Hey folkens
Jeg har fået to Emails fra Kevin og Christian, hvor de undrede sig over at have været banned fra siden...
Jeg har nemlig banned to "medlemmer" her på det sidste.
Vi har nemlig nogle af de der spam bots der kommer på engang imellem!
Da jeg har sat siden til at kun medlemmer kan poste noget så for jeg tit mails om en nye userregistration...
Men disse bots er faktisk temeligt smarte at det "unsubscriber" når de er færdig med at tjekke siden...
Så jeg har banned to af dem som var "unsubscibed" og derfor kom jeg til at ban den næste på navne listen: "Kevin og Christian"
sorry guys!
Var det klart?
Problem solved, jeg skal nok passe mere på næste gang .
Jeg har fået to Emails fra Kevin og Christian, hvor de undrede sig over at have været banned fra siden...
Jeg har nemlig banned to "medlemmer" her på det sidste.
Vi har nemlig nogle af de der spam bots der kommer på engang imellem!
Da jeg har sat siden til at kun medlemmer kan poste noget så for jeg tit mails om en nye userregistration...
Men disse bots er faktisk temeligt smarte at det "unsubscriber" når de er færdig med at tjekke siden...
Så jeg har banned to af dem som var "unsubscibed" og derfor kom jeg til at ban den næste på navne listen: "Kevin og Christian"
sorry guys!
Var det klart?
Problem solved, jeg skal nok passe mere på næste gang .
Re: Banned...
DIT FACISTSVIN!
nej det er ok du
nej det er ok du
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Registration date : 2006-07-23
merci!
Kevin- Number of posts : 29
Tilbage i Luxembourg? : 22. Dec.
Registration date : 2006-07-23
Goddamn!
Jeg fâr en mail hvergang nogle melder sig pâ siden! Og jeg fâr ca. 2 mails om dagen pga. bac2006!
Sâ hvis i ser for nede af siden nogle sjove navne, ogsâ dagen efter er de slettet, tja, sâ er det bare mig der er kommet forbi
Jeg fâr en mail hvergang nogle melder sig pâ siden! Og jeg fâr ca. 2 mails om dagen pga. bac2006!
Sâ hvis i ser for nede af siden nogle sjove navne, ogsâ dagen efter er de slettet, tja, sâ er det bare mig der er kommet forbi
Page 1 of 1