1. November
3 posters
Page 1 of 1
1. November
Hej,
som I nok ved var det igår de død's dag!
Jeg ville bare spørge om nogen tog sig tid til at besøge kirkegårde eller et familie sammenkomst for at tænke på "de gamle" dem der ikke er her mere?
Personligt tog jeg ud for at spille golf med min mor
Re: 1. November
Nej, jeg besoegte ikke nogen kirkegaard...
I England er Halloween jo noget man fejrer en del, saa igaar da vi var i byen var der en del fra Uni, som havde klaedt sig ud. Desuden har mine flatmates og jeg koebt et stort graeskar, skaeret et "ansigt" i det og sat det udenfor vores hoveddoer med et lys i...meget fint:)
Derudover er der tradition for at fyre fyrvaerkeri af dagen efter, saa I aften kommer jeg nok til at se en del raketter...
I England er Halloween jo noget man fejrer en del, saa igaar da vi var i byen var der en del fra Uni, som havde klaedt sig ud. Desuden har mine flatmates og jeg koebt et stort graeskar, skaeret et "ansigt" i det og sat det udenfor vores hoveddoer med et lys i...meget fint:)
Derudover er der tradition for at fyre fyrvaerkeri af dagen efter, saa I aften kommer jeg nok til at se en del raketter...
Trine- Number of posts : 61
Registration date : 2006-07-25
Re: 1. November
folk her r også helt vilde med at skære ansigter i græskarer.... men jeg lavede ikke noget... tror jeg var sammen med min kæreste og så ligger min familie ikke på en kirkegård i nærheden...
Page 1 of 1