Tagged
4 posters
Tagged
What the heck er det?
Jeg bliver ved med at fâ (irriterende!) mails fra klassen hvor der siger "X" tagged you!....
euh er det endnu er form for myspace.com ?
Help me....!
Jeg bliver ved med at fâ (irriterende!) mails fra klassen hvor der siger "X" tagged you!....
euh er det endnu er form for myspace.com ?
Help me....!
Last edited by on Mon 30 Oct - 15:58; edited 1 time in total
Re: Tagged
De pisser mig af. Virkelig meget. Jeg ahr fået 3 forskellige slags af diverse mennesker. var det ikke derfor vi oprettede det her forum? Så vi IKKE behøver at proppe pinde op i urinrøret på hinanden med de lorte mails?
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Registration date : 2006-07-23
Ved heller ikke rigtig hvad det er... endnu et overflødigt online-community? Hader at min mailbox bliver bombet af "X has tagged you!"-emails fra alle mulige mennesker jeg aldrig snakker med. Why, oh why?
Julie- Number of posts : 91
Har lige fået en IGEN......... D:<
Hvis det er nogen jeg gider holde kontakt med skal det sku nok ske ad sig selv...
Hvis det er nogen jeg gider holde kontakt med skal det sku nok ske ad sig selv...
Christian- Party Hoster
tagged by LAURA? Hwo the fuck is laura. hun ser godt ud på billedet - men hvem i helvede er laura?!
Der er kun 1 fucking logisk grund til jeg får så mange tagged spam mails fra X mennesker - og det er fordi I TOSSER HAR TAGGED MIG FØRST...
Nu står min E-adresse i deres møgsystem!
Der er kun 1 fucking logisk grund til jeg får så mange tagged spam mails fra X mennesker - og det er fordi I TOSSER HAR TAGGED MIG FØRST...
Nu står min E-adresse i deres møgsystem!
Christian- Party Hoster