Bestod teori!!!
5 posters
Page 1 of 1
Bestod teori!!!
Yes, så bestod jeg teorien!!!!! Der var 25 billeder med tre eller fire spørgsmål til... fik kun en fejl og man kan have op til fem Det er bare dejligt at have bestået teorien, nu kan jeg rigtig koncentrere mig om at køre...
Imorgen skal jeg ned på Jyllandsringen, på køretekniskanlæg... det bliver herre sjovt at komme på glatbane!!!!
Imorgen skal jeg ned på Jyllandsringen, på køretekniskanlæg... det bliver herre sjovt at komme på glatbane!!!!
Re: Bestod teori!!!
congrats!
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Registration date : 2006-07-23
Godt gaaet:)
Trine- Number of posts : 61
Registration date : 2006-07-25
takker køretekniskanlæg var bare vildt sjovt!!! Hvis i ikke har været på glatbane endnu, så skal i glæde jer
Hrmm.. jeg har stadig ikke været på det der obligatoriske glatbane-noget, og ved slet ikke, om jeg kan nå det mens jeg er i Lux... nogen, der ved, om man kan tage det i DK, og så stadig få det "rigtige" kørekort..?
Julie- Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23
Jeg ved det ikke, men jeg ved at det er meget dyrt, hvis du kun vil på glatbane. Her er det jo en del af kørekortet, og du kan slet ikke få kørekort, hvis man ikke har været på glatbane... man får nemlig øvet en hel masse forskelligt på køretekniskanlæg...
Page 1 of 1