Ferie! (30/10-05/11)
3 posters
Page 1 of 1
Ferie! (30/10-05/11)
Yes sâ er det snart ferie og jeg kommer tilbage til lux!
Alt er bare ikke sâ fedt fordi nâr jeg sâ kommer tibage fra ferie har jeg en uges eksamner :-/
nâ men jeg er i lux fra Mandag den 30. Oktober til den 5. November.
Alt er bare ikke sâ fedt fordi nâr jeg sâ kommer tibage fra ferie har jeg en uges eksamner :-/
nâ men jeg er i lux fra Mandag den 30. Oktober til den 5. November.
Re: Ferie! (30/10-05/11)
Det er bare æv... jeg havde to dages efterårs ferie... kunne ikke nå noget som helst!!!
Jeg er endelig pâ ferie og er ogsâ bare fuldstaendig smadret. Jeg har nemlig haft 36t/uge de sidste tre uger...jeg har selfölgeligt ikke vaeret til alle timer, da vaekkeuret ikke har virket helle tiden
men det er sku hârdt, udover det har jeg 6 eksmaner efter ferien....
Hvem sagde at Uni, var let?
men det er sku hârdt, udover det har jeg 6 eksmaner efter ferien....
Hvem sagde at Uni, var let?
men du har da i det mindste ferie efter julen... min næste ferie derefter er sommerferien.... HURRRAAA?!?!
Hej philippe. Du må sgu undskylde, troede først det var i næste weekend, du kom til lux. Jeg har ret travlt for tiden, så vi kan desværre ikke nå at mødes denne gang. Skal os til dk på tirsdag...
Har du fået set nogle af de andre hernede?
Sig til hvis du er her en anden gang. ~ Malle
Har du fået set nogle af de andre hernede?
Sig til hvis du er her en anden gang. ~ Malle
Malle- Number of posts : 17
Registration date : 2006-07-25
no prob,
jeg kommer mâske naeste week end, ved nu ikke helt da jeg lige har fâet at vide at der er fodbold kamp her i Strasbourg Fredag, sâ jeg kommer nok först Lördag...
dunno yet!
jeg kommer mâske naeste week end, ved nu ikke helt da jeg lige har fâet at vide at der er fodbold kamp her i Strasbourg Fredag, sâ jeg kommer nok först Lördag...
dunno yet!
Page 1 of 1