Malles liv i Lux...
5 posters
Page 1 of 1
Malles liv i Lux...
Hej igen allesammen. I må undskylde, der er gået så lang tid siden sidst, jeg har fået skrevet på siden. Men her er jeg igen! For lige at opdatere jer, så har jeg sagt op på Coffee Lounge for et par uger siden. Det var simpelthen ikke noget for mig, men når man så oven i købet har et røvhul til chef, så var det sgu en kamp at få sig selv til at møde på arbejde hver dag. Jeg har derfor haft lidt af et dilemma med hvad jeg så sku lave hernede, men jeg har nu fået job som babysitter hos en supersød dansk familie med 2 drenge, en på 2 år og en på 6 uger (!). Det er bare så hyggeligt, og så er det da for dejligt at få penge for at sidde og se tegnefilm og spise slik (det er i hvert fald lige et job for mig!). Iaften skal forældrene til fest på Royal, så de har lejet mig et værelse, hvor jeg kan passe ungerne, og "så skal du bare bestille roomservice, når du vil!"...Skønt. Ellers så danser jeg stadig meget, er ved at male værelse, og forhåbentlig får jeg os snart kørekort...Så ja, jeg har det rigtig godt. Men jeg må indrømme, at det eneste der mangler er alle jer fra klassen. Det kan godt være lidt hårdt nogen gange at rende rundt hernede alene, især når man sjældent har tid til at se jose og karin, der er de eneste, der er hernede. Men ja, det er dejligt at høre, at alle har det godt rundt omkring ligefra tanzania til ikast. Jeg glæder mig til vi allesammen ses igen til jul/nytår og giv endelig lyd, så snart nogen af jer er hernede. Knus ~ Malle
Malle- Number of posts : 17
Registration date : 2006-07-25
Re: Malles liv i Lux...
Hej Malle!
Trist at høre det med Coffee Lounge - hvordan var chefen overfor dig? Han virkede ellers meget flink fra den anden side af disken, men sådan kan man jo tage fejl!
Held og lykke med kørekortet, og håber du havde en god aften på Royal, heldige asen!
Trist at høre det med Coffee Lounge - hvordan var chefen overfor dig? Han virkede ellers meget flink fra den anden side af disken, men sådan kan man jo tage fejl!
Held og lykke med kørekortet, og håber du havde en god aften på Royal, heldige asen!
Julie- Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23
Hej Julle. Ja, jeg var sgu os skuffet over hele Coffee Lounge-episoden. Bare for at nævne nogle få ting, så var der aldrig noget, jeg gjorde, der var rigtigt. Jeg fik skylden for alting, selv når det var mere end tydeligt, at det havde intet med mig at gøre (selv efter jeg havde sagt op, ringede han til mig og skældte mig ud!). Udover det blev han ved med at komme med spydige, personlige bemærkninger til mig, f.eks. fik jeg at vide, at min parfume lugtede "og sådan ku jeg da ik gå rundt mellem kunderne"! Det var bare i det hele taget meget ubehageligt at være der... Rigtig ærgerligt, når jeg nu havde glædet mig så meget, og så især når man som mig er helt afhængig af deres bagels...! Men det er ligemeget nu, jeg er glad for, jeg ik arbejder der længere, og nu har det jeg rigtig godt hernede. Men er der ik nogen af jer, der lige kommer et smut forbi Lux inden jul...?!
Malle- Number of posts : 17
Arh, surt at han var sådan en idiot! Jeg tror nu ikke, jeg vil være i stand til at holde mig fra deres bagels, når jeg kommer til Lux... 8-) Jeg kommer ikke til Lux inden jul... så bliver det i hvert tilfælde efter en pludselig impuls!
Julie- Number of posts : 91
Hej Malle.
Dit nye job lyder virkelig dejligt:)
Kan godt forstaa at du ikke kunne holde ud at vaere paa coffee lounge med alle de bemaerkninger...
Jeg kommer til Lux den 13. dec, saa vi kan da moedes omkring den dato og spise pebbernoedder og se Nissebanden...
Knus
Dit nye job lyder virkelig dejligt:)
Kan godt forstaa at du ikke kunne holde ud at vaere paa coffee lounge med alle de bemaerkninger...
Jeg kommer til Lux den 13. dec, saa vi kan da moedes omkring den dato og spise pebbernoedder og se Nissebanden...
Knus
Trine- Number of posts : 61
Kæreste Malle
Er rigtig glad for at høre, at du har det bedre nu! Du så så udmattet ud den sidste gang, jeg besøgte dig, lige inden, jeg rejste til Danmark.. Dejligt at høre, at du har fundet et job, der passer dig meget bedre;) Glæder mig til at se dig!
Er rigtig glad for at høre, at du har det bedre nu! Du så så udmattet ud den sidste gang, jeg besøgte dig, lige inden, jeg rejste til Danmark.. Dejligt at høre, at du har fundet et job, der passer dig meget bedre;) Glæder mig til at se dig!
Sabine- Number of posts : 56
Tilbage i Luxembourg? : det vides ikke..
Jeg er tilbage i lux den 30. oktober og er der i en uge...
sâ skal vi pâ druk og sâ ud og danse til tidligt pâ morgen?
sâ skal vi pâ druk og sâ ud og danse til tidligt pâ morgen?
Page 1 of 1