Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Christine har fået job

5 posters

Go down

Christine har fået job Empty Christine har fået job

Post by Christine Sun 8 Oct - 17:07

Ja, første kom kollegieværelset, så studierne, og nu altså også et job ved siden af.
Jeg skal arberjde for Berlingske callcenter, hvilket er der, hvor folk ringer ind, hvis de har klager eller vil ændre noget vedrørende deres abonnement eller sådan noget. Skal til oplæring i uge 42, og derfra igang med noget regelmæssigt arbejde. Har fået de bedste timer på planen... torsdag skal jeg møde 6.15, og lørdag 7.15... begge dage ind til 12. Det er selvfølgelig ikke de mest eftertragtede tider, og nok også derfor de mangler folk til at ta dem. Men jeg regnede med at det nok var bedst først at diskutere det, når jeg er inde i systemet.
Der er generelt mange unge derinde, da det er lagt så man skal arb. mellem 10 og 16 timer om ugen. Jeg starter med 10,5.
Man fastlægger sine timer per semester, så man kan se hvad der passer bedst ind i skemaet.
Desuden ligger det to gader fra Kongens Nytorv, så altså meget centralt. (Og så har de fredagsbar den første fredag i måneden og både julefrokoster og sommerfester Very Happy)
Christine
Christine

Number of posts : 93
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24

Back to top Go down

Christine har fået job Empty Re: Christine har fået job

Post by Julie Sun 8 Oct - 19:57

Tillykke med jobbet! Så er det bare med at komme tidligt op! :-P

Julie

Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Post by Philippe Sun 8 Oct - 19:57

Pas pâ med det at bâde arbejde og laese.

Jeg arbejde jo pâ McDonald's og var i 7. klasse, du er bâde fysisk og psykisk traet...
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Post by Louise Vink Mon 9 Oct - 7:54

Jeg skal også have fundet et job, hader at være fattig!!!! Tillykke med dit Smile
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Post by Trine Mon 9 Oct - 18:17

Hej.

Til lykke med jobbet:)

Jeg er ogsaa i gang med at finde et arbejde. jeg har kun timer mandag og tirsdag, saa kan lige saa godt finde paa noget fornuftigt resten af ugen.

Dog er det ikke saa nemt. Skal foerst have et National Insurance Number, saa skal til Interview i Kendal (laengere nord paa) om en maaneds tid. Inden da skal jeg dog have bevis paa at jeg har soegt at arbejde, men de steder hvor jeg har spurgt, har ingen frie arbejdspladser og hvis de har er det ikke beregnet til studerende...grrrr. Englands systemer er ved at drive mig til vanvid... Saa ved ikke rigtig hvad jeg skal goere nu. Det maa tiden vise.

Knus
Trine
Trine

Number of posts : 61
Registration date : 2006-07-25

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics