Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Philippe's dagbog

+5
K
Sabine
Christian
Louise Vink
Philippe
9 posters

Go down

Philippe's dagbog Empty Philippe's dagbog

Post by Philippe Thu 7 Sep - 21:38

Hej,

Philippe Bochaton's foerste skoledag:

JEg vaagne imorges i min ganske behagelige lejlighed. Foerste jeg taenkte var at jeg absolute skulle skaffe noget vand for jeg var udtoeret i mundet...taenker mig om...naarhhh ja Frankrig vandt 3-1 mod Italien igaar.
Jeg skaffer vand, toemmer halvdelen, faar tankerne paa plads. Damn skal starte idag.
Jeg guffer en overfyldt nutella toast i mig, smutter i bad og checker nyhederne paa Euronews (flere doede, europas oekonomi har et underskud udover det saedvandlige...pollental: atchummm!!).

Tager bilen Cool og smutter til Universitet med ro i sindet med hensyn til klokken. Sejt er i Universitet fem aar minus 2minutter tilbage. Endnu feder er at alle sidder i hver deres hjoerne, skulde noedig blandes,vi kunne komme til at veksle ord der kunne skraemme én vaek fra studiet foer den enda var startet. Alle tjekker hinanden ud, masser af tumper (jeg ligner Gud i forhold til de zombier der ikke aner hvad druk er...selvglad? neeeeejjjj)
Har tjekket pigerne ud, fedt der er 10 og vi er 110 paa foerste aargang. Tilmed skal man virkelig virkelig vaere fuld for at score 7 af dem, undskyld, men husk at mine standarter er ikke saa hoeje saa forestill jer Shocked
Vi gaar nu ind i amphiteater I, cool, vi faar alle de "vigtige info" at vide. Til min store utilfredstillelse skal jeg deltage i alle timer F*ck, vi fik ogsaa englesk proeven...sejt ikke saa svaert blev faerdig som n#1 ud af 110 (yes jeg blaerer mig, men for en gang skyld jeg er hurtig saa har jeg da lov...).

Efter frokosten (stadig dyb stilhed) og hvor jeg ser faktisk laekkre piger i andrer studier, starter vi paa "den rigtige undervisning" som virker klompliceret, men det var bare lige at man skulde vende sig til sproget. Jeg havde algoritme, som er lige noget man skal forstaa ved at abstrahere fra realiteten og forestille sig programmer osv.
Suspect
Saa havde jeg systemer, hvor vi fik et foredrag om grundlaeggelsen af baede Unix og Linux (en operating system ligesom Windows....) fra 15h30 til 17h30. Surprised

Til sidst kom jeg i snak med en flink gut, som jeg tog hen til den bar jeg har liggende lige ved siden af, hvor jeg bor (se posten om min lejlighed), vi fik en oel ogsaa skred.

Imorgen starter jeg kl 10h30 men denne gang i smaa klasser Very Happy

Philippe - 2% geekiseret.

Too be continued....


Last edited by on Mon 11 Sep - 19:56; edited 1 time in total
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Louise Vink Thu 7 Sep - 23:50

det lyder fint... men tænk dig, på medialogi er vi 31 drenge og 3 tøser... og de har ny rekord på elektronik... 1 pige!!! Sidste år var der vist 100 drenge og ingen piger...

Se at komme i snak med dem alle!!!
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Christian Fri 8 Sep - 1:16

Muahahaha - 2/3 kvinder her ~oh happy daaayyyys~

Godt at du er kommet igang dernede. Det er desuden for vildt at verdensmestrende fik fuldstændig bagpul Very Happy
Christian
Christian
Party Hoster
Party Hoster

Number of posts : 205
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Sabine Fri 8 Sep - 15:27

Godt at høre, at du har fået en god start på studiet! Vil altid huske dig som klassens største festabe, så glæder mig til at høre, om du med tiden får lidt mere gang i "zombierne"Wink
Sabine
Sabine

Number of posts : 56
Age : 36
Localisation : København
Tilbage i Luxembourg? : det vides ikke..
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by K Fri 8 Sep - 16:55

hehe..lyder da fedt! Ja Philippe nu ärger du dig vel over, at du ikke skulle starte sammen med os läkre sexbomber!!
Vis dem hvordan man drikker nogen under bordet!

K

Number of posts : 30
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Christine Fri 8 Sep - 19:17

På mit studie er der vist omtrent lige mange drenge og piger, med et lille overtal af drenge, men ik meget. Til gengæld er der masser af søde drenge her i Dk Wink
Christine
Christine

Number of posts : 93
Age : 36
Localisation : Østerbro
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Louise Vink Fri 8 Sep - 21:49

Ja, jeg er helt overrasket over alle de søde fyre.... meeeeen holder mig til min svensker Smile
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Philippe Fri 8 Sep - 23:56

And the story goes on.

Philippe's anden dag paa studiet:

Idag var bare en forsaettelse af igaar: lige paa haardt.
Vi startede i dag som sagt med de smaa grupper (omkring 15) i computer labratorier. Endelig hoerte jeg atter den soede lyd af taster ramme bunden af tasturet og den soede bippen fra skaermene omkring mig, ahhh orgasmik. (nej det er ikke det samme som den laptop jeg har her, som tilhoerer min far og duer til intet andet en at skrive lange romaner, som nu).
Saa planen var at vi skulde proeve at arbejde med Unix, et OS (operating system) der (proever) at overhale Windows-Microsoft.
Stort parentes, Unix er den foerste OS der er blevet op fundet i 1963 og var foerende paa market til omtrent 1983 hvor Microsoft startede, i modsaetning til Micro$oft saa er Unix gratis og en open source som betyder at man kender hele koden og kan lave om paa den, hvorimod Micro$oft beholder dens kode saa hemeligt som noget kan vaere (er bedre bevogtet en Fort Knox...).
Naa men alt det for at sige at det baade skulde vaere bedre og...bedre. MEN lorte bootede ikke op foer 3/4 timer (vi har lektioner paa 2 timer :S ) saa der var ikke saa meget tid tilovers. Vi skulde ogsaa tjekker vores skemaer paa netet med der var ingen forbindelse...hvilket saa vil sige at laeren var vaek 90% af tiden Shocked

Naa, der efter var de spise pause (jeg starten kl 1030, cool ik?) hvor jeg stadig sad alene Sad for den gut jeg havde moedt havde ikke time med mig om morgen og vi blev saa vaek (Universitet er fandme stort! jeg tager billeder naar min PC kommer...snart). Maden var udemaerket og kostede kun 2E75 for baade forret, hovedret, ost, dessert og broed (vand=gratis)

Om eftermiddagen var der Oekonomi paa programmet Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad . Disse smilies er ganske praktiske da det var saadan jeg havde efter to timers pinsel. JEg forstod bjaele, fordi laeren har vaeret saa smart at fjerne en masse fra de papirer vi har og saette det op paa en lystavle i steden saa vi ikke falder i soevn. FINT, men proben er at hun snakker imens og jeg har lidt svaert baade at skrive og hoere paa to hvidt forskeligt...naa men ham gutten- Benjamin er god til oeko og stinker til engelsk, jeg tror vi kan komme paa en aftale.

Sidste fag jeg havde i dag var Programmering: GENIALT! kan i huske det jeg sagde om Algoritme som var noget man skulde afstrahere (sp?) og forestille sig? naa men det var saa det vi lavede bare i mere pratisk, hvor man faar at vide helt praecis hvordan man skal over saette det til PC sprog (nej nej ikke 0 og 1)...

Naa men der moedte jeg sku en andne gut som er da cool nok og som vi nok kommer til at haenge ud med (Benjamin mig og ham - Guillaume). Vi diskutere i en timer efter timerne alle tre, det var fedt og vi grinte.

Philippe - 5% geekiseret

Tak for jeres kommentar det gaar varmt om hjertet at laese dem.
Med hensyn til druk er der ikke saa meget indtil videre, om jeg er allerede blevet udkaaret som bar pael af Guillaume og Benjamin, alkohol er aabenbart skraemende her, men de var med paa at proeve Gammel Dansk en af dagene Twisted Evil
Og imorgen skal jeg ud med Claire (barndoms veninde) som er paa Farmeceut skolen (eller skal til det igen, dumpede foerste aar) og der skal feste og maaske moede mennesker, hopefully piger Razz Razz Razz

Tak fordi i laeste det hele, jeg skal nok proeve at goere det kortere naeste gang.

To be continued...
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Christine Sat 9 Sep - 12:13

hehe, jeg har nu gjort første forsøg på at komme ind på NeXus (CBS' bar, der har dejlig torsdagsbar). Kom dog aldrig ind, da der var så mange, at de måtte lukke for nye. Så en del af IBP'erne tog videre til Smallepub, som på nul komme fem blev en eksklusiv IBP fest. Det var helt vildt sjovt! Da folk var ved at være trætte af det tog vi videre på Pan, som er en bøssebar inde i byen, der er straight om torsdagen (drengene klagede nu alligevel over for mange bøsser, der lagde an på dem...) Endte med at komme i seng omkring kl. 3, for at stå op kl. 7 og gå til forelæsning Smile Var dog så smadret i går, at jeg faldt i søvn kl. 8, og derfor ikke nåede til en fest, jeg var blevet inviteret med til. I dag skal jeg til bachelorette party, så I kan se, at der er masser at lave i Kbh. Jeg er stadigvæk meget overrasket over, hvor godt holdet fungerer, der er lidt af den samme gode ånd, som vi havde i vores klasse. Lige meget hvor eller hvornår, når IBP'erne er samlet, skal det nok blive sjovt. Glæder mig til at høre hvordan dine nye venner tar imod gammel dansk, Philippe. Bliv endelig ved mde at holde os opdateret. Så virker afstanden imellem os ikke så stor.
Christine
Christine

Number of posts : 93
Age : 36
Localisation : Østerbro
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Louise Vink Sat 9 Sep - 12:21

Ja, sådan har vi det også med mit hold, det er dejligt at komme ind i sådan en klasse... og vi skal snart på rustur med dem fra eletronik, nano teknologi, datalogi og land inspektørene... skal nok blive hyggeligt!!!
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Trine Mon 11 Sep - 17:17

Hej Philippe (og alle andre).

Det er rart at høre lidt om de forskellige studiestart rundt omkring...
Jeg er siker på at du nok skal få 5 festlige studieår, Philippe. Du må oplærer dine medstuderende og vise dem hvordan man for alvor fester igennem.

Idag har jeg været i IKEA for at købe gryder, pander, skærebræt, vinglas og ikke mindst en proptrækker, som jeg skal have med, når jeg flytter til England. Jeg rejser til Lancaster sammen med mine forældre onsdag den 20. sept. Derefter har jeg nogle dage til at blive indstalleret inden studiestart den 24. Jeg glæder mig rigtig meget, men jeg må tilstå at jeg er rimelig spændt på, hvad der venter mig...- jeg håber at regnen er det eneste negative punkt...

Ha' det rigtig godt, vi skrives ved.
Trine
Trine

Number of posts : 61
Age : 36
Localisation : Lancaster, England
Registration date : 2006-07-25

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Philippe Mon 11 Sep - 19:39

Jeg har aendret titel paa topicen som jeg mener er mere "approrieret"...


...and on and on it goes...

Philippe's trejde studie dag, Mandag d. 11 september.


Efter en afslappende week end og forste druk tur, forsaettter skolen.
8h30 startede vi med englesk hvor jeg naesten kom forsent, da jeg cycklede i skole (skole = universitet som er et laaaaangt ord Rolling Eyes).

Jeg mener jeg har fortalt om de 8 grupper, der er blevet dannet efter engelsk testen vi havde foerste dag. Jeg er kommet i gruppe 6, hvilket jeg synes var underlig, da jeg havde klaret proeven ganske ud(E)maerket.Til min beroliggelse saa var jeg blandt de bedste, hvilket ikke er straelende for det franske system. Dog kan jeg forestille mig vaerrer. Jeg startede staerkt og efter de to timers undervisning, som gik ud paa at praesenterede vores nabo, saa jeg at laeren havde skrevet en kommentar om hvor god vores fremlaeg var. Efter et snukig saa jeg "très très bien" ved mit navn, god start Cool

Fint, efter det havde vi matematik, FUCK! det er sindsygt: formler der fylder en hele tavle, kun a'er b'er og hele alfabetet. Ud af de to timer forstod jeg halvdelen. Rart at vide at man stadig har 48 lektioner at dette No No No

Godt maaltid ogsaa "Directory and Data base undevisning" (er ret usikker hvad det er paa engelsk). Noget af det mest kedelige jeg kan forestille mig man kan undervise i. Vi laerer hvordan man skal organisere data banker...WTF....jeg synes det er for let og derfor kedeligt det for mig er noget meget meget logisk, maaske er jeg bare for klogt (yeah right..)

Dagens sidste undervisnig: matematik, ja igen. Forstaa mig ret matematik er fedt nok, og jeg glaeder mig til at kunne alt dette, men lige nu er det skraemmende hvor svaert det er. Og da jeg kommer fra "udelandet" er der nogle ting som formodes kendt, som jeg (eller vi) ikke har set paa med Jens, saa som Epsylon tegnet.
Vi har storset faaet at vide at det er meget sjovere at regne i tal der oploftets i 16 end ganske almindelig tal som i kender. Er stadig alt for usikker med hensyn til det for at udfordre mig i et fremlaeg Laughing

Nu sidder jeg i computer rummet der nok lukker snart, helt alene foer jeg cycker hjem....aaahh imorgen kan jeg sove laenge starter foerst kl 10h30.

Sidste ting foer jeg gaar: i loerdags var jeg paa discotek i Tyskland med Claire (min gode veninde) og to af hendes venner (pige + dreng) diskoteket var kaempe stort, der var to rum baade med techno og R'n'B....gaet hvor vi stod...
JA! R'n'shit rummet gaarrrrr! saa jeg stod ved baren hvor jeg fik god tysk oel mens de tre andre stod bland 500 svedige mennesker.

Jeg var alt for aedru til at danse paa det larm og derfor grinte af hele situationen, taenkt at folk synes det at sjovt at bevaege paa samme tid hofter fra venstre hoejer kant til hoejre neder side, mens man ladder ens gummi arme svinge rundt og har gele i knene.... STORT LOL

naa men det var bedre en at raadne der hjemme og jeg fik set (ja kun set desvaerre) en masse smukke piger...argh luxo piger er langt vaek i mine tanker.

Philippe - 5% Geekiseret ... har ikke aendret sig da vi ikke rigtig have "computing" idag. Cool

Too be continued...
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Sine Sat 16 Sep - 23:33

Halløj!
Hvor er det rart at læse om jeres studier! Som så mange før mig har sagt er det dejligt at kunne følge med, så fortsæt endelig - og kunne vi ik lokke lidt flere til at skrive om deres hverdag.
Keep it coming!
Knus

Sine

Number of posts : 60
Age : 36
Localisation : Luxembourg
Tilbage i Luxembourg? : fra den 19/12-6/1
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Christian Sun 17 Sep - 5:11

Sine wrote:Halløj!
Hvor er det rart at læse om jeres studier! kunne vi ik lokke lidt flere til at skrive om deres hverdag.
Keep it coming!

>knep it coming!
Christian
Christian
Party Hoster
Party Hoster

Number of posts : 205
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Philippe Sun 17 Sep - 10:02

dybbe tanker kl. 4 om morgen....

der kommer en ny artikel i aften Wink
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Philippe Sun 17 Sep - 20:51

Philippe's første uge på uni study .

Nu har jeg klarede den første uge! og er nu 100% sikker på at det er med computer jeg har lyst til at arbejde sener hen.
Det er sådan at jeg faktisk er ivrig på at starte mandage morgen....

<----Meget mærkelig Razz

Nu håber jeg at jeg får sent computeren på mandag for elser kommer jeg til at have spatiske kramper og feber hvergang jeg kommer hjem Laughing

Nå men hvad kan jeg sige med hensyn til denne uge der lige er gået, tjaa. først det dårlige: Jeg har værret syg fra Tirsdag hvor jeg pussede næse 24 timer i døgnet så jeg sov utroligt dårligt og tvivlede om jeg skulde i skolen dagen efter, men som sagt er det for risikabelt at misse timer som mat og programering for elser er jeg for bagud...havde det nu været økonomi sååå Rolling Eyes . Nå men jeg fik da 4 pakker lommetørklæder med og havde da enda tid til at tage hjem i slutning af formiddagen, da jeg havde 3timers pause midt på dagen.

Om aften gik det bedre. Heldigvis pga at jeg endeligt fik mødt den sidste med boende, som hedder Philippe Surprised .... han spiste med en ven ned i køkkenet og gæt hvad var på bordet: en flaske vin!
YES! endelig en jeg kan drikke det indre varmt med når dagene bliver køgeligere Very Happy Very Happy Philippe er glad (mig). Ham gutten med samme smukt navn som mig er utrolig flink og har allerede hjulpet med at reparere mit sofa bord. A+ til ham (^_^)

Nå men Torsdag var (før aften kom) ugens højde punkt. Der var nemlig Prison Break i billedekassen og derfor skulde jeg hjem til min Far så jeg kunne se det, da jeg ikke har kanalen hvor serien er på. Så jeg fik god mad og blev mere end mæt. Da klokken slog 9 tændte jeg TV'en og hvad så jeg til min stor forbavelse: Fodbold Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Foxtrot - Uniform - Charlie - Kilo!

Nå det var bare et stort flop.

Fredagen gik stille og roligt da jeg nu havde kun 4 timer og hele eftermiddagen fri...hvilket er tilfældet helt til jul!!! YIHHHAAA! Så jeg brugte min laaaannngggee week end til at tage tilbage til Luxembourg (læs mere HER) Tro mig, Luxembourg er virkelig det sted hvor jeg føler mig hjemme. Her kender jeg det hele hvor imod er jeg lidt af en tourist i strasbourg, hvor jeg bliver nød til at følge med tog ruten kortet for at vide hvilket station er den næste.
Så i Lux har der været bytur med Sara, Jose, Malene og TT fredag og ellers har jeg prøvet at slappe af Lørdag for at være frisk til golf tournering søndag, jeg prøvede desværre kun da jeg spillede af lort til :-/ men havde da en god dag fordi min moooaaarrr var caddy tongue

Nu skal jeg tage toget om 45 mins. Og så tilbage til min lejlighed.

Philippe - 10 % geekeret, da jeg har rørt ved en computer i weekenden

too be continued
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Philippe Sat 23 Sep - 19:52

Anden uge paa studiet plus week enden's strabasser:

Endnu en uge gaaet paa "Institut Universitaire de Technologie" (IUT),

Denne uge har vaeret haardt, vi havde 34 timer denne uge hvilket ikke var tilfaeldet sidste uge hvor jeg "kun" havde 28 timer. For at samligne havde jeg 27 hele timer sidst aar, hvilket var 35 skole timer.
Det er haardt, men for det mindste saa skal jeg ikke hjem og knokkle selv, og kan slappe af.

Naa men mandag har vaeret laaaannnng, og hvad bedre til at friske op end en overraskelse denne aften, Far kom hjem til mig og ikke alene - han kom med computeren!! yeah! Desvaerre var skaermen, musen og keyboardet ikke til at finde blandt alle pakerne.
Derfor sov jeg hjemme hos far og kun saa tage bilen om morgen for at tage paa posthuset, hvilket jeg saa gjorde Tirsdag formiddage foer skolen startede (jeg har fri tirsdag morgen, starter foerst kl. 10:30).
Da jeg saa kom hjem til mig selv havde jeg lige en halvtime foer jeg skulle op til skolen. Derfor havde jeg tid til at pakke ud og taende for comp'en. I love you I love you I love you
Det er genialt at have en 19" skaerm, simplehen orgasmisk, at roere musen faar mig til at have smaa elektriske stoed helt op i armen, keyboard er lige saa bloedt som babyskin. JA - JEG ELSKER DEN PC Laughing Laughing Laughing

Resten af uge gik med at de harde timer blev haardere, og at de spille fyldte naetter blev lange. Selvfoelgeligt har der vaeret prison break Tordags aften hvilket var ogsaa super fedt, tre afsnit lige efter hinanden. Sidste uges fodbold flop er glemt Very Happy .

Saa kom fredag'en uges bedste dag, kun fire timer fra 8:30 til 12:30, jeg spiste med nogle klassekamarater hvor vi saa bestemte os til at moedes i byen, desvaerre kunne de to andre ikke, saa jeg skulde moedes med en gut der hedder Rémi. Flink lille gut, minder lidt om Mads (fysisk set) og render altid rundt og smiler, han ville kunne grine af Kevin's jokes! Shocked Vi aftalte af moedes kl 20:30 inde ved centrum. Dette centrum minder lidt om Aldringen/Hamilius, det er ikke et sted hvor ikke man har lyst til at vaere naar busserne et stoppet med at koere og spurvognene er koert vaek Suspect. Vi tog saa sammen til en ganske fed bar der hedder "L'exil", de spiller godt musik og der er Happy hour fra 18:00 til 21:00 drunken !!! Naa men jeg fik sku en masse oel og endte kl 2:00 med en hel anden fyr, paa en hel anden bar i en hel anden del af byen. Tjaa jeg behoever ikke at forklare hvordan saadan en bytur forloeber...
Saa kl 2:30 bestemte jeg mig til at tage hjem: paa cyckel! Stort:lol! .
Jeg vidste bare at jeg skulle foelge spurene og at de ville foere mig hjem. No problem.
Bortset fra at kl 3:00 skete et lille uheld, som jeg havde bestemt mig fulte jeg spurrene, men lidt for taet paa og saa taet at mit hjul sadt sig fast i sporet, cycklen stoppede men Philippe ikke, jeg roeg for over, og slog mig en hel del, kaeden roeg af. Naa men jeg skulde hjem fordi jeg var vild traet, derfor tog jeg cyklen op rettede rettet der var drejde 180° og jeg proeve at saette kaeden paa plads. Pludslig slog det mig at jeg stod i en soe af blod!affraid jeg saa paa min haand der gjorde nas og der saa jeg at det pissede med blod! Hvad skulde jeg dog goere. Det eneste der var muligt: ringe til min Far! han kom 20 min efter og fik hurtigt sat resterne af cyklen ind i billen og der efter tage direkte paa sygehuset. = Flaekkede negl paa tommelfingeren fra roden til fingerspidsen, har kun 50% af neglen tilbage, hudafskrabninger paa begge knae, aabne oejnebryn pale , og stort skraek, shit happens. Men det kunne havde vaeret meget slemmere.

Nu sidder jeg saa hjem hos far og skriver dette alt for langt post. Jeg skulde havde vaeret over og se fodblod kamp i Strasbourg's stadium, men det bliver nok en anden gang...

Philippe - 14% geekiseret.

Too be continued...
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Louise Vink Sat 23 Sep - 20:29

av av av... stakkels dig, men som du sagde, d kunne have været være... jeg håber du snart får det bedre!

Jeg har en eksamen i næste uge... vi har i de tre første uger skrevet en P0 rapport under emnet medialogi... min gruppe har skrevet om reklamer... den skulle afleveres i går, og vi blev færdige torsdag aften Smile

I aften kommer en af mine nye venner hjem til mig, og så skal vi se film hele natten... YAY!!!!
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Julie Sun 24 Sep - 13:45

Av for helvede, det var da noget af et styrt! Håber alt er ok. Sjovt at høre om dine oplevelser i Strasbourg!

Julie

Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Christian Sun 24 Sep - 17:47

holy shit

du maa passe bedre paa dig selv i fremtiden! AV for satan hvor er det nederen.
Christian
Christian
Party Hoster
Party Hoster

Number of posts : 205
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Philippe Thu 28 Sep - 14:21

Philippe er del af IUT Strasbourg/Illkirch:

Hej allesammen, efter min sidste week ends strabasser tage jeg tid til at skrive til jer foer jeg skal til time igen (spise pause).

Denne uge har vaeret stille og rolig som alle andre indtil I dag (Torsdag). Jeg har laert at en nelg paa hoejre tommelfinger kan vaere utroelig noedvendig! Det goer bare ondt hver gang jeg slaar den ind mod hvad som helst, at tage mobilen ud af lommen bliver til en hel udfordring Laughing .

Naa men jeg er blevet vendt til at tage bussen her i Frankrig hvilket er ganske umuligt at vaere blindpassager paa pale .

Men idag har vaeret haardt eller rettere sagt igaar da jeg havde min foerste proeve i Programmering, jeg skal nok proeve at vise jer hvad jeg lavede, hvilket var nemmere end det vi laver i timerne, saa jeg haaber paa ok karakter, men aner ikke hvordan laerer retter det og hvor strange de er....Time will tell.

Idag er det Prison Break aften hvilket jeg IKKE skal se Shocked Shocked Shocked (WTF...) yes der er nemlig Farmaceut skolen der holder fest inde i byen (= Fisse :p Rolling Eyes) og har endda faaet et gut med (den samme jeg var ude med sidste uge....) og han sagde at det nok var bedre at jeg sove hjemme hos hma hvis je ikke ville smadrer min anden finger...

Jeg er stadig vild med computer.

Philippe - 19% geekiseret!

To be continued...
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Philippe Sat 7 Oct - 18:00

Lördag 7. Oktober 2006:

Det er skam länge siden jeg har skrevet her. Jeg har endelig fâet internet her i huset!
Hvilket vil sige at det er billede show!

Philippe's dagbog Cimg0011xm1.th Philippe's dagbog Cimg0017yr7.th Philippe's dagbog Cimg0019zw8.th Philippe's dagbog Cimg0012fg3.th Philippe's dagbog Cimg0020ze1.th Philippe's dagbog Cimg0025uz2.th

Sâdan, der er sâ en del billeder fra mit vaerelse.

Siden sidst jeg skrev er der sket rigtig meget. Heldigvis har jeg internet her hos mig for at kunne tage tid til at skrive det hele.

Jeg har vaeret i Luxembourg hvilket var stille og roligt, til Lördag nat hvor jeg var pâ den saedvanlige Bronx (Rock bar nede ved rue de Hollerich) og der var der en gut jeg kom i snak med og som i grunden var ejeren af www.lounge.lu sâ vi kom rigtig i snak og jeg fik sagt at jeg laeste EDB i frankrig. Uden at jeg sprugte efter noget sagde han at hvis jeg havde brug for at finde et job med hensyn til udannelse, sâ var der ikke nogen problemer og han kun sagtens kom til Strasbourg hvis han skulle fylde papirer ud osv. Den gut var super flink! sâ med en ven bevaegede vi os ud til ham med öl hvilket blev det jeg elsker: LAN party og öl.....jeg kom hjem kl 730 drunken jeg var lidt traet "dagen efter".

Ugen starten med jeg var syg hele mandag, og fik ogsâ min eksamen tilbage...fik 5...ud af 20, den kaelling af laere trak point for hver fejl selvom du lavede fejlen to gange... WTF! ligesom at traek point fra to samme fejl i en diktat.

Torsdagen var Universitets store dag, det var nemlig sports dagen hvor de forskellige afdelinger skulle "kaempe" mod hinanden i fodbold, volleyball, badminton, staffetloeb og skak! Der var 5 afdelinger: Kemi, Civil geni, Komunikation, Informatik og Teknisk kommunikation.
Jeg deltog Volleyball hvor vi faktisk havde et temelig godt hold men de svin af Civil geni havde to hold, hvilket stort set var identiske. Og vi havde ikke nok loeber sâ derfor blev volleyball holde nöd til at deltage i det, for ellers skulle 2 löber löbe 7,5 kilometer hver Shocked
Men i alt fald kom vi anden i staffetlöb, sidst i fodbold og 3 i volleyball, og VI VANDT I BADMINTON cheers

I gâr (fredag) var der ârhundreds kamp for Strasbourg's fodbold klub fra 1906-2006 derfor var der al mulighed underholdning in "Stade de la Meinau" (navnet pâ stadiumet). Og til sidst et fyrvaerkerie! Yeah!
Efter det var jeg pâ bar og endte til sidste hjem kl 5:00.

Philippe - 16% geekiseret...dârlig karakter bremser geekisationen Laughing

To be continued...
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Christian Sun 8 Oct - 14:34

synd med karakteren.
alt andet lyder topdollar Very Happy
Christian
Christian
Party Hoster
Party Hoster

Number of posts : 205
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Philippe's dagbog Empty Re: Philippe's dagbog

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum