Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hej igen

3 posters

Go down

Hej igen Empty Hej igen

Post by Karin Mon 26 Feb - 23:34

Er lige smutted forbi for at sige hej og se hvad i mennesker laver =)
Mit iv ligner ret meget sig selv Smile Tro det eller ej, men ja jeg er igen uden bil, og neeeeeeeeeej det var igen ikke min skyld!! Har derud over väret pänt syg hvor jeg kunne ligge 3 uger i sengen... efter hospitalet gik det saa bedre, men de kan stadig ikke finde ud af hva der er galt med mig saa det lyder til at jeg kan komme der ind og ligge.... bare saan liiiiige til info har jeg jo snart info, og saa er der vel fest igen =) det blir vist scotts igen den 9. fra kl. 20, men giver besked igen naar alt er sikkert =) dagen selv bliver holdt i Rockhallen den 3. med en masse kold öl =)
tja ved egentlig ikke hvad der ellers er saa meget at sige..... saa jeg smutter igen =) ses venner!!
Karin
Karin

Number of posts : 12
Age : 36
Localisation : Luxembourg
Tilbage i Luxembourg? : bor her
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Hej igen Empty Re: Hej igen

Post by Louise Vink Tue 27 Feb - 11:54

Det lyder jo somom alting går fint, undtagen det med sygdommen... jeg var syg for to uger siden, og er stadig snottet... hader det her tøvejr... ting går også fint med kæresten, vi har vores små skænderier, men sådan skal det jo også være Smile havde fem måneders dag i Lørdags... der er ikke sket så meget på forummet, så derfor har jeg ikke rigtig skrevet Razz
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Hej igen Empty Re: Hej igen

Post by Julie Wed 28 Feb - 0:49

God bedring, Kaktus... ærgeligt, jeg ikke er i Lux når du holder fødselsdag... men der er til gengæld gangcrawl på mit kollegie, så skal nok drikke en drink for dig ;-)

Julie

Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Hej igen Empty Re: Hej igen

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum