Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vinterhilsen

4 posters

Go down

Vinterhilsen Empty Vinterhilsen

Post by Sabine Tue 23 Jan - 20:36

Heysa

En hilsen fra slottet i det mørke jylland, der i disse dage ligner noget fra et vintereventyr, da der faldt en del sne i nat. Det ser så smukt ud:)

Her har været en hel del liv på det sidste: Efter at være blevet en 10-12 stykker flere, da der startede nye månedselever i starten af året, indtog yderligere 33 elever fra Odense musikkonservatorium fra tirsdag til søndag slottet for at deltage i et vinterjazz-stævne sammen med nogle instruktører. Dagen lang blev der spillet for fulde drøn i alle slottets afdelinger og om natten fortsatte musikken i vores "berygtede" festkælder. Alt dette resulterede i en uge med meget lidt søvn, mange øl og rigtig meget live-musik.drunken Det var nu herligt! I weekenden var der yderligere venne-weekend (endnu flere folk!), hvor jeg havde Julie ovre på visit. Rigtig hyggeligt! Gudskelov blev jeg ikke syg....Embarassed

Ellers bliver der i disse uger arbejdet på højtryk i værkstederne, da vi skal have en større udstilling på skolen om halvanden uge. Alle elever skal ustille, musikeleverne skal spille, forstanderen fortælle om slottet og dets mange spøgelseshistorier osv. osv. Bliver spændende.

Nyder altså stadig det søde højskleliv og har, sammen med omkring halvdelen af de andre fra skolen, forlænget mit ophold med ni uger. Det vil sige, at jeg slutter en gang i april. Ved endnu ikke, hvad der derefter skal ske..

Håber, alle har det godt (og varmt..)

Knus
Sabine
Sabine

Number of posts : 56
Age : 36
Localisation : København
Tilbage i Luxembourg? : det vides ikke..
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Vinterhilsen Empty Re: Vinterhilsen

Post by Christine Tue 23 Jan - 23:18

Hej,
dejligt at høre at du havde det godt under et besøg fra Sjælland Wink
Christine
Christine

Number of posts : 93
Age : 36
Localisation : Østerbro
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24

Back to top Go down

Vinterhilsen Empty Re: Vinterhilsen

Post by Louise Vink Tue 23 Jan - 23:57

Ja... også selvom de sjællændere kan være farlige Razz
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Vinterhilsen Empty Re: Vinterhilsen

Post by Julie Wed 24 Jan - 11:22

Tak for en fed weekend, Sab! De var nu ret kære, de jazz-musikere.. What a Face

Julie

Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Vinterhilsen Empty Re: Vinterhilsen

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum