Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hej til alle:)

+2
Louise Vink
Trine
6 posters

Go down

Hej til alle:) Empty Hej til alle:)

Post by Trine Sat 20 Jan - 17:56

Ville bare lige sige hej, og fortaelle at alt staar godt til i England.

Efter jeg kom tilbage fra juleferie, har jeg og to veninder kigget paa, hvor vi skal bo til naeste aar.

Det er normalt, at man efter det foerste aar flytter sammen i et hus i naerheden af Universitetet.
Allerede dagen efter jeg kom tilbage begyndte vi at lede efter huse med 3 vaerselser paa Internettet. Vi fandt en del, der loed interessante og ringede til de forskellige ejere.
I ugens loeb naaede vi op paa at se 10 forskellige huse. Det var en ret sjov, men ogsaa en smule underlig fornemmelse at skulle rundt og bese alle de ejendomme. Lige pludselig virkede man utrolig voksen og ansvarlig...

Vi har fundet et hus 1 minuts gang fra campusen, saa det er super dejligt. Det er et rigtig laekkert hus ( i forhold til nogle af de andre huse vi saa paa, er dette i utrolig god stand. Den generelle standard for udlejningshuse til studerende maa siges at vaere meget lav.).
Der er 3 rummelige sovevaerelser, et paent badevaerelse, en lille dagligstue og et meget stort koekken.
Vi har snakket med ejeren (han er kineser og en smule svaer at forstaa...) flere gange og laest kontrakten igennem. Jeg regner med, at vi skriver den under paa tirsdag. Det er en smule skraemmende pludselig at skulle skrive saa vigtige dokumenter under. Desuden skal vi i banken og oprette en faelles konto til naar vi skal betale husleje og regninger...aaaarh!
Jeg haaber det hele gaar i orden:)

Haaber I alle har det godt.

Knus.
Trine
Trine

Number of posts : 61
Age : 36
Localisation : Lancaster, England
Registration date : 2006-07-25

Back to top Go down

Hej til alle:) Empty Re: Hej til alle:)

Post by Louise Vink Sat 20 Jan - 23:12

lol, ja ja, kender til det der med at betale regninger... det er slemt når man får dem man helt havde glemt at betale... og så er der lige pludselig ikke penge til mad resten af måneden, og så må man hjem til svigerfrældrene... men du kan tro det er dejligt med sit eget!!! det er enda sjovt at gøre rent (nogen gange) Smile held og lykke med det Smile
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Hej til alle:) Empty Re: Hej til alle:)

Post by Sabine Sun 21 Jan - 20:37

Tillykke med det, det lyder godt! Kan godt forestille mig, at det må være en underlig fornemmelse at skulle rundt og se på hus til sig selv for første gang, underskrive vigtige papirer osv., som du siger:)

Håber, I bliver glade for det:)
Sabine
Sabine

Number of posts : 56
Age : 36
Localisation : København
Tilbage i Luxembourg? : det vides ikke..
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Hej til alle:) Empty Re: Hej til alle:)

Post by Christine Mon 22 Jan - 20:29

Aloha, hvor lyder det spændende! (og samtidig skræmmende, er vi virkelig allerede blevet voksne?). Glæder mig til at høre flere detaljer om huset (er der plads til at få logerende fra dk?). Hold os endelig opdaterede. Og held og lykke med det hele! xx
Christine
Christine

Number of posts : 93
Age : 36
Localisation : Østerbro
Tilbage i Luxembourg? : 1. juli 2007
Registration date : 2006-07-24

Back to top Go down

Hej til alle:) Empty Re: Hej til alle:)

Post by K Thu 25 Jan - 18:30

hejsa..Lyder spändende..sä har du ogsä bedre plads til besög!!
Kommer og besöger näste skoleär!!

K

Number of posts : 30
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Hej til alle:) Empty Re: Hej til alle:)

Post by Trine Thu 1 Feb - 19:07

I er alle meget velkomne:) (Tror dog ikke at der er plads til alle paa een gang...Smile)
Trine
Trine

Number of posts : 61
Age : 36
Localisation : Lancaster, England
Registration date : 2006-07-25

Back to top Go down

Hej til alle:) Empty Re: Hej til alle:)

Post by Sine Tue 20 Feb - 20:52

Dav Trine!
Ej hvor lyder det fedt!! Super meget tillykke!
Knus

Sine

Number of posts : 60
Age : 36
Localisation : Luxembourg
Tilbage i Luxembourg? : fra den 19/12-6/1
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Hej til alle:) Empty Re: Hej til alle:)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum