Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

IHÅ Danseakademi

3 posters

Go down

IHÅ Danseakademi Empty IHÅ Danseakademi

Post by Josephine Thu 18 Jan - 18:34

Hej allesammen.
Aller først: 1000 tak for sidst! det var super dejligt at se jer alle sammen igen, og det var en rigtig god fest. Endnu engang tak, Christian, fordi du lagde hus til.
Jeg har nu været her på Århus Idrætshøjskole på Danseakademiet i næsten 2 uger. Her er bare rigtig fedt. I starten var det lidt overvældende med alle de nye folk og indtryk, men efterhånden er jeg kommet meget tættere på en masse nye folk, og det er super dejligt, at her altid er nogen, man kan gå hen og snakke med. Dansen er også bare så fed, og jeg glæder mig hver morgen, til vi skal over at danse. Der har været rigtig mange sjove fælles aktiviteter i starten, og i fredags havde lærerne arrangeret en super fest, hvor de havde lavet hele skolen om til en lufthavn, hvor vi var passagererne. Det var så gennemført og vildt sjovt. Inden vi skulle ind "i flyet", hvor de havde arrangeret det helt store skuespil for os, og to af lærerne var fulde, indiske piloter, skulle vi igennem et "security check". Der blev alle håndtasker selvfølgelig gennemrodet, og lærerne havde inden skyndt sig at ligge kondomer i nogle tasker, som de derefter konfiskerede fra nogle af pigerne, som rødmede helt. hehe. det var ret morsomt, og festen rystede os alle meget mere sammen. Jeg kommer til Lux igen fredag den 2. marts indtil mandag d. 5. marts. Jeg glæder mig til at se jer alle igen og håber, at I alle har det rigtig godt. Et kæmpe knus til jer alle.
I love you
Josephine
Josephine

Number of posts : 16
Age : 36
Localisation : Luxembourg
Registration date : 2006-08-02

Back to top Go down

IHÅ Danseakademi Empty Re: IHÅ Danseakademi

Post by Julie Fri 19 Jan - 10:56

Godt at se, at endnu en fra klassen er blevet begejstret for højskolelivet... nyd det, mens du kan! Wink

Julie

Number of posts : 91
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

IHÅ Danseakademi Empty Re: IHÅ Danseakademi

Post by Louise Vink Fri 19 Jan - 12:16

Det lyder utroligt hyggeligt!! Godt du har det så godt Smile og ja, nyd det, mens jeg skal have eksamen i næste uge Razz
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

IHÅ Danseakademi Empty Re: IHÅ Danseakademi

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum