Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Opdatering!!

2 posters

Go down

Opdatering!! Empty Opdatering!!

Post by K Fri 5 Jan - 19:09

En lille opdatering, da jeg ikke har skrevet her i en evighed!
Er begyndt at stä pä ski..indtil videre gär det ok, men det tager noget tid uden en lärer. Johan prövede at läre mig det, men det er lidt svärt när han stär pä snowboard! Det skal nok blive bedre!
Johan tog hjem onsdag morgen efter at ha väret her i to uger! Juleaften var stille og rolig. fik fri kl. 7.30 sä vi kunne nä at spise middag og fä meget ud af aftenen! Vi prövede at fä det meste ud af tiden med hinanden, da jeg ikke har haft fri de sidste to uger! Har fri til kl. 18 og skal arbejde i pubben til kl. 2..pä söndag slutter hele det her julehallöj, sä fär vi fri igen. det gläder jeg mig til..er lidt smadret!
Nytärsaften havde vi dj og det var meget hyggeligt! Arbejdede til kl. 4 hvorefter jeg tog hen pä en anden bar, hvor jeg var til kl. 6! Det var meget hyggeligt og fik festet igennem selvom jeg skulle arbejde!
Skal väre her en mäned endnu..det er trist at skulle forlade folk som man har det godt sammen med, men jeg gläder mig ogsä til at starte höjskole. det falder mere inden for mit interessefelt..
Kommer til lux den 1. feb og körer til dk den 17 om morgenen. Er dog hos johan fra den 4. til den 12...häber pä at kunne se nogen af jer!!

Hilsner fra schweiz!!

K

Number of posts : 30
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

Opdatering!! Empty Re: Opdatering!!

Post by Louise Vink Fri 5 Jan - 20:46

Det lyder i hvert fald som om du får festet igennem!!! Og ja, det må være trist at skulle forlade folk man har det godt sammen med... men så møder du nye Smile Det var godt at høre fra dig igen!!! Håber du overlever tiden uden Johan
Louise Vink
Louise Vink

Number of posts : 262
Age : 35
Localisation : Aalborg C, Danmark
Tilbage i Luxembourg? : Januar eller februar
Registration date : 2006-07-28

http://louisevink.spaces.msn.com

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum