Bac 2006
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

La Santa Retur!

3 posters

Go down

La Santa Retur! Empty La Santa Retur!

Post by Kevin Tue 5 Dec - 15:48

Dav folkens!

Det er vel min tur til at skrive lidt herinde! Er lige kommet hjem fra La Santa paa Lanzarote her i fredags! Damn en fed tur! Ka ikke husk sidste gang jeg har vaeret saa fuld saa mange gange!! hehe hvis nogensinde! Vi ankom en fredag.. og fredag aften gaar men jo ik tidlig i seng.. saa os "fodbold" drenge drak os en kaemp i oeret! Var i seng kl.4 og skulle traene kl.9!!! Saa der var en del der stadig var stive" Det gjorde bare traening mere interessant! hehe Loerdag aften er jo min hvile dag.. er der nogen af jer der ved! Jeg ka li love for at det er blevet lavet om paa her i dk og i la santa!!! hehe vi drak os stive li'som fredagen! Forskellen var bare at team T-Mobile os var der, det batyder at der var en del store navne -> Jakob Pil, Knoeden eler noget i den retning, en anden dansker.. etc etc hehe ka ik li alle navne. De blev satme stive.. kom i snak med en af dem, og han fortalte at de skulle ud og cykle 100 km i bjerge med en gennemsnits fart paa 32 km/t!!! damn det er godt klaret, naar man er bagstiv! Naar soendag.. sove.. ahhh det var godt! hehe Mandag paa den igen.. Tirsdag.. stedet var doedt... Onsdag.. der var godt nok gang i den.. det eneste var at de folk der var paa disko var paa vores foeaeldres alder! hehe saa det gik ikke saa vildt for sig! Det ska li siges at fredag og loerdag havde vi faaet klager og var meget meget taette paa at blive smidt ud!!! Sidste aften fik vi lov at give den "gas" og det gjorde vi... og det gjorde laererne os.. damn de blev stive.. der var 3 laerer med i byen og de hoppede alle i poolen!! hehe vi skulle afsted kl.9 dagen efter og alle var bagstive indkluderet laererne! hehe en af mine go kammerater var stadig stiv.. og jeg mener virkelig stiv, han ku knap nok staa stille! hehe Naar nu til den daarlige nyhed... jeg brugte en hel del penge! 200 euro.. og det var naesten kuin sprut!!! ved det godt... men det var det vaerd! Naa ik saa meget mere at sige om den tur! Har 3 uger tilbage her og saa er jeg hjemme glaeder mig meget men paa en maade komme jeg os til at savne stedet her og nogle af menneskerne! Men har faaet en del meget gode venner naesten paa smame hoejde hvis ikke samme hoejde som i er paa... hvis i forstaar hva jeg mener! Naar smutter ska se film!! hehe har set saa mange film her det er helt utroligt!
Ses

Kevin

Number of posts : 29
Age : 36
Localisation : Ikast Idræts Højskole
Tilbage i Luxembourg? : 22. Dec.
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

La Santa Retur! Empty Re: La Santa Retur!

Post by Christian Tue 5 Dec - 19:30

Hvor mange gange kan man sige "damn - stive" i en post?! nice Very Happy lyder sku fedt! Også genialt at du har fundet nye tight friends. Du behøver sku ikke t være 'bange' for at sige det; vi har vistnok allesammen fundet venner for livet.
Keep it up!
Christian
Christian
Party Hoster
Party Hoster

Number of posts : 205
Age : 36
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

La Santa Retur! Empty Re: La Santa Retur!

Post by Philippe Tue 5 Dec - 19:31

Lyder sindsygt!

Var det sâdan at du var pâ "öen" i 7 dage og kan huske 5 ? lol!
Philippe
Philippe
Admin

Number of posts : 386
Age : 37
Localisation : KBH
Tilbage i Luxembourg? : 10 Oktober 2008
Registration date : 2006-07-23

http://www.BlackDragonClan.eu

Back to top Go down

La Santa Retur! Empty Re: La Santa Retur!

Post by Kevin Wed 6 Dec - 18:47

Ah dog ikke saa galt.. men det var paent heftigt.. isaer for en af mine gode kammerater.. han er fra fearoerne!!! HAn drikker som et svin.. drak alle under bordet og kom stiv til traening 2 gange! hehe

Kevin

Number of posts : 29
Age : 36
Localisation : Ikast Idræts Højskole
Tilbage i Luxembourg? : 22. Dec.
Registration date : 2006-07-23

Back to top Go down

La Santa Retur! Empty Re: La Santa Retur!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum