New moderator
2 posters
Page 1 of 1
New moderator
Hello,
Det er med ære jeg har "forfremmet" Christian til moderator. Det er få ingen grund fordi det er min bedste ven, men simplehen fordi jeg skal på ferie i to uger hvor jeg ikke har mulighed for at have internet forbindelse. Derfor i mellemtiden holder Christian forumet "rent", og jeg ved at han har meget god erfaring i dette "job", og er velbekendt med forumer.
Hvis i har nogle spørgemål med hensyn til forumet og hvordan det virker kan i enten spørge ham her, eller ringe på hans mobil tlf.
Jeg tager afsted på Onsdag...
KH,
Philippe
Det er med ære jeg har "forfremmet" Christian til moderator. Det er få ingen grund fordi det er min bedste ven, men simplehen fordi jeg skal på ferie i to uger hvor jeg ikke har mulighed for at have internet forbindelse. Derfor i mellemtiden holder Christian forumet "rent", og jeg ved at han har meget god erfaring i dette "job", og er velbekendt med forumer.
Hvis i har nogle spørgemål med hensyn til forumet og hvordan det virker kan i enten spørge ham her, eller ringe på hans mobil tlf.
Jeg tager afsted på Onsdag...
KH,
Philippe
Last edited by on Mon 9 Oct - 0:51; edited 1 time in total
Re: New moderator
Haha! Yessir, har nogle aar paa bagen som moderator andetsteds, men jeg tror naeppe jeg behoever at gribe ind her, da I jo alle kan tale paent og opfoere jer ordentligt........
Jeg kan ogsaa laese tanker
"Uuuh, Christian med ansvar - kan ikke gaa godt"
Jeg kan ogsaa laese tanker
Christian- Party Hoster
- Number of posts : 205
Registration date : 2006-07-23
Re: New moderator
Big brother is watching you...
Euh...ja, I behøver ikke at se hans profil og se hvor gammel han er
Euh...ja, I behøver ikke at se hans profil og se hvor gammel han er
Page 1 of 1